Graag zou ik makkelijk bestanden kunnen wisselen tussen twee PC's in mijn thuisnetwerk (computer met draadje naar de router waarmee een laptop draadloos verbind). Ik kom d.m.v. googlen steeds een stapje verder maar helaas lukt het nog niet helemaal. Momenteel heb ik de schijf van 1 van de 2 PC's bij de ander toegevoegd als network drive, en wanneer ik deze probeer te openen krijg ik de volgende melding:
You do not have permission to access, contact your network administrator to request access.
Deze guide gaat hier vrij uitgebreid op in. Helaas loop ik vast bij het toewijzen van een statisch IP adres: zodar ik dit doe (stond op automatisch), dan heb ik geen internet verbinding meer op mijn PC. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
You do not have permission to access, contact your network administrator to request access.
Deze guide gaat hier vrij uitgebreid op in. Helaas loop ik vast bij het toewijzen van een statisch IP adres: zodar ik dit doe (stond op automatisch), dan heb ik geen internet verbinding meer op mijn PC. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!