Op mijn eigen pc lukt het me niet (meer) om een Thunderbird e-mailaccount aan te maken.
Op de laptop van mijn vrouw is dit wel mogelijk.
Ik stuit steeds op de server-instellingen onder S/Mime.
Het e-mailaccount is gekoppeld aan een eigen website met een familiestamboom. De website is beveiligd.
Het benodigde beveiligingscertificaat dient zich aan bij het e-mailaccount van mijn vrouw, maar bij mij niet. Ik heb het mogelijk ooit ergens verprutst, maar hoe krijg ik het weer terug.
Het betreffende certificaat heb ik wel maar ik kan het niet geïnstalleerd krijgen:
(citaat) Dit persoonlijke certificaat kan niet worden geïnstalleerd, omdat u de corresponderende privésleutel niet bezit die werd gemaakt toen het certificaat werd opgevraagd.
Hier strandt de installatie.
Contact met de host levert nog geen resultaat op.
Wie weet raad?
...
Thunderbird 78.2.2 Windows 10 Home 64
...
...
Op de laptop van mijn vrouw is dit wel mogelijk.
Ik stuit steeds op de server-instellingen onder S/Mime.
Het e-mailaccount is gekoppeld aan een eigen website met een familiestamboom. De website is beveiligd.
Het benodigde beveiligingscertificaat dient zich aan bij het e-mailaccount van mijn vrouw, maar bij mij niet. Ik heb het mogelijk ooit ergens verprutst, maar hoe krijg ik het weer terug.
Het betreffende certificaat heb ik wel maar ik kan het niet geïnstalleerd krijgen:
(citaat) Dit persoonlijke certificaat kan niet worden geïnstalleerd, omdat u de corresponderende privésleutel niet bezit die werd gemaakt toen het certificaat werd opgevraagd.
Hier strandt de installatie.
Contact met de host levert nog geen resultaat op.
Wie weet raad?
...
Thunderbird 78.2.2 Windows 10 Home 64
...
...