Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk op de pc gaan gamen. Heb 7 jaar lang een game laptop gehad (medion erazer), prachtig ding maar heeft helaas teveel problemen en met nieuwe games zoals AC Walhalla op komst is het tijd voor een stevige upgrade naar een desktop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500 en dit is het liefst inclusief monitor. (Monitor nog niet in lijst opgenomen, aanrader voor goede game monitor mag zeker gedeelt worden!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onderaan deze post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen. Nieuwe games moeten hier gewoon goed op draaien met goede graphics.
Ga je overklokken?
Geen idee, nog nooit gedaan en voor/nadelen zijn mij niet bekend.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn Budget is maximaal 1500 euro en mijn kennis is vrij beperkt. Graag zou ik optimalisaties en ervaringen horen voor en met onderstaande build.
Ik wil voornamelijk op de pc gaan gamen. Heb 7 jaar lang een game laptop gehad (medion erazer), prachtig ding maar heeft helaas teveel problemen en met nieuwe games zoals AC Walhalla op komst is het tijd voor een stevige upgrade naar een desktop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500 en dit is het liefst inclusief monitor. (Monitor nog niet in lijst opgenomen, aanrader voor goede game monitor mag zeker gedeelt worden!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onderaan deze post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen. Nieuwe games moeten hier gewoon goed op draaien met goede graphics.
Ga je overklokken?
Geen idee, nog nooit gedaan en voor/nadelen zijn mij niet bekend.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn Budget is maximaal 1500 euro en mijn kennis is vrij beperkt. Graag zou ik optimalisaties en ervaringen horen voor en met onderstaande build.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 495,- | € 495,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 36,20 | € 36,20 |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 140mm | € 9,06 | € 9,06 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 97,41 | € 97,41 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.225,47 | ||