Ik ben op zoek naar hulp voor een nieuw game systeem
heb inmiddels wat rond zitten neuzen en heb al wel wat kunnen samen stellen, alleen heb ik nog wat vragen aangezien ik er nog niet heel veel verstand van heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, 1080p en 1440 het liefst. 4K zou mooi zijn maar weet niet of dat met het budget gaat lukken. Moet er wel mooi uit zien, maar ben vooral ook voor de performance. Speel graag shooters zoals warzone en counterstrike, battlefield. Dus ben zeker op zoek naar hoge fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500/1600 zonder monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis. Monitor moet ik nog naar kijken heb nu een 75hz asus game scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neig nu naar een amd ryzen 7 en de 3070 videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ARGB vind ik wel mooi om te hebben
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet. Misschien ooit in de toekomst met hulp.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over het te maken systeem.
Hier boven de lijst. Dan de vraag of ik de extra 2 fans nog nodig heb aangezien er 4 in totaal in de kast zitten. en of het geheugen met RGB geen overkill aan licht gaat maken.
thanks alvast
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, 1080p en 1440 het liefst. 4K zou mooi zijn maar weet niet of dat met het budget gaat lukken. Moet er wel mooi uit zien, maar ben vooral ook voor de performance. Speel graag shooters zoals warzone en counterstrike, battlefield. Dus ben zeker op zoek naar hoge fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500/1600 zonder monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis. Monitor moet ik nog naar kijken heb nu een 75hz asus game scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neig nu naar een amd ryzen 7 en de 3070 videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ARGB vind ik wel mooi om te hebben
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet. Misschien ooit in de toekomst met hulp.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over het te maken systeem.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 Pro RGB | € 84,39 | € 84,39 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 ARGB Plus | € 68,10 | € 68,10 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF120 Halo 3in1, 120mm | € 38,52 | € 38,52 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-32GTZRX | € 147,- | € 147,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 97,41 | € 97,41 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 981,42 | ||
Hier boven de lijst. Dan de vraag of ik de extra 2 fans nog nodig heb aangezien er 4 in totaal in de kast zitten. en of het geheugen met RGB geen overkill aan licht gaat maken.
thanks alvast