Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
Vraag
Alle reacties
Je mag (onder de licentie) beperkt aantal onderdelen vervangen zonder heractivatie.
Indien wel, kan je prima je licentie opnieuw activeren.
Gezien je oude mobo overleden is, heb je niet echt veel opties
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Hoe wil je het tooltje draaien als je moederbord kapot is?
Bij Windows 10 verwacht ik persoonlijk weinig problemen. Gewoon ombouwen, opstarten en de kans is groot dat hij gewoon opstart zonder gekke dingen te doen. Normaal haalt hij zelf de nieuwe drivers via Windows Update, en zo niet kan je ze zelf even downloaden van MSI. Eventueel eerst de Gigabyte drivers verwijderen met DDU.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Misschien slimmer om toch weer een gigabyte te vinden, scheelt veel koppijn denk ik
UNOX: The worst operating system
Windows 7 kan een probleem worden. Maar als je naar dezelfde chipset gaat dan zou het goed kunnen gaan, maar als daar grote afwijkingen in zitten bestaat de kans dat-ie niet meer start. Bovendien is W7 end of life en niet meer verstandig om te gebruiken.Opteronx4 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:06:
Het was windows 7 of 8, ik had gehoopt om met nieuwe mobo m vanaf usb stick op te starten in safe mode en dan die tool draaien.
Misschien slimmer om toch weer een gigabyte te vinden, scheelt veel koppijn denk ik
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Edit win 8 is van 2012 dus het is win 8
[ Voor 10% gewijzigd door Opteronx4 op 25-09-2020 16:44 ]
Trouwens: Een long shot, maar ik heb dit bord zelf gehad en bord+cpu+mem ooit een keer aan een vriend verkocht en volgens mij heeft hij momenteel een ander bord en CPU. Ik zal even kijken of hij dat bord nog ergens ongebruikt in de kast heeft liggen. Als dat het geval is kan ik wellicht wel regelen dat je gewoon exact hetzelfde bord in kan bouwen.
Ik kom er bij je op terug...
Edit: misschien dat het ook de Sniper B6 was die ik had, maargoed dat is ook de B85 chipset....
Edit2: bord is nog in gebruik helaas....
[ Voor 16% gewijzigd door Korvaag op 25-09-2020 18:10 ]
UNOX: The worst operating system