Goeiedag allemaal,
Mijn vriendin is al meer dan 3 jaar klant bij Tele2.
Nu willen we eigenlijk overstappen naar een andere provider.
Het probleem is dat we 6 maanden geleden zijn verhuist en Tele2 heeft daar een zeer onprettige regeling voor. Ze zeggen je abbo op op het oude adres, en maken een nieuw contract met je op het nieuwe adres.
Dit zorgt ervoor dat je weer een jaar vast zit aan een contract.
Sommige, als niet alle, andere providers verhuizen je contract gewoon mee met dezelfde einddatum.
Dus nu hebben we nog 6 maanden te gaan op die abbo, maar we willen overstappen.
Een van de redenen is de internet snelheid.
om 11:32 getest, en maar de helft van het internet snelheid wat beloofd is.
Daarnaast zie ik ook telkens mijn ping omhoog schieten, (League of Legends spelen was een nachtmerrie)
Dit ligt niet aan mijn netwerk, want direct op de router aangesloten zitten geeft dezelfde resultaten.
Dus heeft iemand ideeën om mijn contract te ontbinden?
Mijn vriendin is al meer dan 3 jaar klant bij Tele2.
Nu willen we eigenlijk overstappen naar een andere provider.
Het probleem is dat we 6 maanden geleden zijn verhuist en Tele2 heeft daar een zeer onprettige regeling voor. Ze zeggen je abbo op op het oude adres, en maken een nieuw contract met je op het nieuwe adres.
Dit zorgt ervoor dat je weer een jaar vast zit aan een contract.
Sommige, als niet alle, andere providers verhuizen je contract gewoon mee met dezelfde einddatum.
Dus nu hebben we nog 6 maanden te gaan op die abbo, maar we willen overstappen.
Een van de redenen is de internet snelheid.
om 11:32 getest, en maar de helft van het internet snelheid wat beloofd is.
Daarnaast zie ik ook telkens mijn ping omhoog schieten, (League of Legends spelen was een nachtmerrie)
Dit ligt niet aan mijn netwerk, want direct op de router aangesloten zitten geeft dezelfde resultaten.
Dus heeft iemand ideeën om mijn contract te ontbinden?