Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Vraag
Beste antwoord (via Gunner op 25-09-2020 10:52)
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Alle reacties
:fill(white):strip_exif()/f/image/xxD97ouPUpfNzUOPoiOnGkwx.png?f=user_large)
Er staat nu een knop onder de pagina titel.
time is infinite, but each week is ten hours short..
Die ken ik, maar dat bedoel ik niet. In dat witte vlek zag ik normaal gesproken al m'n actieve advertenties en kon ze daar snel beheren. Die knop die jij bedoelt doet dat niet.De Nelis schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:51:
[Afbeelding]
Er staat nu een knop onder de pagina titel.
Ik weet wat je bedoeld, die knop zag ik vandaag voor het eerst, vandaar.Gunner schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:53:
[...]
Die ken ik, maar dat bedoel ik niet. In dat witte vlek zag ik normaal gesproken al m'n actieve advertenties en kon ze daar snel beheren. Die knop die jij bedoelt doet dat niet.
[ Voor 67% gewijzigd door De Nelis op 25-09-2020 09:56 ]
[ Voor 95% gewijzigd door DaFeliX op 25-09-2020 10:03 ]
Ik heb gelezen wat daar stond, en ik vond het een interessante gedachte maar het bleek een 'soort van' ad-blocker te zijn in de vorm van de tracking opties van Firefox. Dat heb ik voor Tweakers.net uitgezet (liever niet natuurlijk) en toen zag ik de ad manager wel. Ik kwam op dit idee omdat in Microsoft Edge het wel zichtbaar was.
Op m'n iPad is hij ook niet zichtbaar trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 25-09-2020 10:19 ]
Ik heb hem in zowel Edge (chromium) en Firefox niet zichtbaar. Op mijn Android 11 toestel met Chrome dan weer wel.Gunner schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:18:
[...]
Ik heb gelezen wat daar stond, en ik vond het een interessante gedachte maar het bleek een 'soort van' ad-blocker te zijn in de vorm van de tracking opties van Firefox. Dat heb ik voor Tweakers.net uitgezet (liever niet natuurlijk) en toen zag ik de ad manager wel. Ik kwam op dit idee omdat in Microsoft Edge het wel zichtbaar was.
Op m'n iPad is hij ook niet zichtbaar trouwens.
Hier naar gekeken?De Nelis schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:24:
[...]
Ik heb hem in zowel Edge (chromium) en Firefox niet zichtbaar. Op mijn Android 11 toestel met Chrome dan weer wel.
In Firefox gelukt, thanks. In Edge kon ik niet zo snel vinden, maar ga even verder neuzen.
Op dit moment in Edge (chromium) nog niet zichtbaarDaFeliX schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:49:
Het betreft een AB-test die niet helemaal goed geconfigureerd was, waardoor deze ad-manager soms verdween. Dit zou nu gefixt moeten zijn
In FIrefox werkt het wel als ik die protection aanzet, in Safari op iPad OS (nog) niet.DaFeliX schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:49:
Het betreft een AB-test die niet helemaal goed geconfigureerd was, waardoor deze ad-manager soms verdween. Dit zou nu gefixt moeten zijn
Het zou kunnen dat hier nog een cache tussen zit, bij mij is hij ondertussen iig weer terug.De Nelis schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:51:
[...]
Op dit moment in Edge (chromium) nog niet zichtbaar
Jep, hij verschijnt hier nu ook weer :-)DaFeliX schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:52:
[...]
Het zou kunnen dat hier nog een cache tussen zit, bij mij is hij ondertussen iig weer terug.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6Rpi6Zzc90orwsvWm2O8BwWA.png?f=user_large)