Vraag

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:40
Toch maar een keer een topic openen. Ik wil graag aan de oneplus. Kom over van een iphone en het wordt tijd voor wat anders. Ik moet er 3 jaar mee doen. Tot november 2023, dan mag ik weer een nieuwe uitzoeken van de baas.

7t, 500e, 2jaar support
Nord, 400e, 3 jaar
8, 590e, 2.5 jaar
8t, 599e? 3 jaar.

Twijfel wel tussen bovenstaande toestellen. Waar ga ik het toestel voor gebruiken;
- camera, belangrijk om goede foto's te kunnen maken. Waarschijnlijk gcam nodig.

-netflix, Spotify, Runkeeper, Facebook, Instagram, Chrome, bankieren. Geen games.

De 8 pro valt af. Die is echt te groot, de 7t pro ook. En ben geen fan van de pop-up camera.

Heb voor m'n gevoel genoeg aan de Nord met gcam. Maar de consument in mij zegt dat ik voor een duurdere moet gaan omdat t 'beter' is.
Wat denken jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 24-09-2020 21:16 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De 7t heeft niet lang genoeg ondersteuning, gaat dat goed werken vanuit de werkgever als die 3 jaar verwacht dat je met je telefoon doet? Of gaat bedrijfssoftware geblokkeerd worden einde support? Vanwege dat je er 3 jaar mee moet doen laat ik deze afvallen.

Wat is het budget van de baas, of leg je zelf bij? Als baas betaald, beste nemen wat kan.
Mijn verwachting is dat de 8t de beste camera zal hebben. De 8 en Nord zijn vrijwel identiek op camera gebied. De 8t en Nord hebben plat scherm, de 8 heeft afgerond scherm als dat iets uitmaakt? Plus de 8t krijgt 120hz scherm.

Heb je aan 128 GB genoeg opslag, anders de Nord met 256 GB opslag voor 499 Euro toevoegen aan je keuzelijst?

Van jouw apps heb ik geen ervaring met Runkeeper, maar de rest draait prima op mijn Nord met 128 GB opslag.

De 8t kan misschien nog betere 5G ondersteuning hebben of zuinigere processor, of... maar de presentatie moet nog komen met de laatste details. Wel mogelijk leuke preorder deals als je nu besteld.

• Flipm0de
volgens mij support onze bedrijf software altijd 2 android versies. Dat was 9 en 10 en zal dan over een tijdje 10 en 11 worden. Als de 7t dan naar 11 gaat in 2020 (1 jaar oud), 12 in 2021 (2 jaar oud) en 13 in 2022 (3 jaar oud) staat ie in 2023 nog op 13 in november als ik een nieuwe mag (al heeft ie dan al een jaar geen beveiligingsupdates gehad). Dat zou niet handig zijn denk ik, naast mn werkmail gebruik ik ook mn internetbankieren liever met een telefoon die beveiligd is. Goede tip dus! :)

128GB moet genoeg zijn, doe nu al jaren met 64. afgeronde hoeken is idd nog een goeie om te bekijken!

[ Voor 20% gewijzigd door Flipm0de op 24-09-2020 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Flipm0de schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:16:
volgens mij support onze bedrijf software altijd 2 android versies. Dat was 9 en 10 en zal dan over een tijdje 10 en 11 worden. Als de 7t dan naar 11 gaat in 2020 (1 jaar oud), 12 in 2021 (2 jaar oud) en 13 in 2022 (3 jaar oud) staat ie in 2023 nog op 13 in november als ik een nieuwe mag (al heeft ie dan al een jaar geen beveiligingsupdates gehad). Dat zou niet handig zijn denk ik, naast mn werkmail gebruik ik ook mn internetbankieren liever met een telefoon die beveiligd is. Goede tip dus! :)

128GB moet genoeg zijn, doe nu al jaren met 64. afgeronde hoeken is idd nog een goeie om te bekijken!
Uhm, zo werkt het niet helemaal.
Die 7t krijgt vanuit OnePlus niet meer zoveel Android updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
ChinaGeek schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:09:
[...]

Uhm, zo werkt het niet helemaal.
Die 7t krijgt vanuit OnePlus niet meer zoveel Android updates.
Maar het toestel is toch pas een jaar oud? Dan komt ie nog in aanmerking voor 2 jaar aan updates?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
11 en 12 zal ie wel krijgen, 13 is maar zeer de vraag.
Verder is het prijsverschil minimaal met de jaar nieuwere 8t.
Maar wanneer je niets bijzonders met de telefoon doet, is het echt zonde om het dubbele uit te geven. Met de Nord koop je een prima toestel. Meer specs is niet beter als je er toch geen gebruik van maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De Oneplus 8 is regelmatig voor €450 bij Amazon te koop geweest. Als die deal weer langskomt absoluut de beste prijs/kwaliteit! En de kans daarop is vrij groot aangezien de 8T eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
stin00 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:15:
De Oneplus 8 is regelmatig voor €450 bij Amazon te koop geweest. Als die deal weer langskomt absoluut de beste prijs/kwaliteit! En de kans daarop is vrij groot aangezien de 8T eraan komt.
Is dat Amazon NL? Of anderen? Die staan niet in de pricewatch dus moet ik zelf in de gaten houden dan.

Pagina: 1