Toch maar een keer een topic openen. Ik wil graag aan de oneplus. Kom over van een iphone en het wordt tijd voor wat anders. Ik moet er 3 jaar mee doen. Tot november 2023, dan mag ik weer een nieuwe uitzoeken van de baas.
7t, 500e, 2jaar support
Nord, 400e, 3 jaar
8, 590e, 2.5 jaar
8t, 599e? 3 jaar.
Twijfel wel tussen bovenstaande toestellen. Waar ga ik het toestel voor gebruiken;
- camera, belangrijk om goede foto's te kunnen maken. Waarschijnlijk gcam nodig.
-netflix, Spotify, Runkeeper, Facebook, Instagram, Chrome, bankieren. Geen games.
De 8 pro valt af. Die is echt te groot, de 7t pro ook. En ben geen fan van de pop-up camera.
Heb voor m'n gevoel genoeg aan de Nord met gcam. Maar de consument in mij zegt dat ik voor een duurdere moet gaan omdat t 'beter' is.
Wat denken jullie?
7t, 500e, 2jaar support
Nord, 400e, 3 jaar
8, 590e, 2.5 jaar
8t, 599e? 3 jaar.
Twijfel wel tussen bovenstaande toestellen. Waar ga ik het toestel voor gebruiken;
- camera, belangrijk om goede foto's te kunnen maken. Waarschijnlijk gcam nodig.
-netflix, Spotify, Runkeeper, Facebook, Instagram, Chrome, bankieren. Geen games.
De 8 pro valt af. Die is echt te groot, de 7t pro ook. En ben geen fan van de pop-up camera.
Heb voor m'n gevoel genoeg aan de Nord met gcam. Maar de consument in mij zegt dat ik voor een duurdere moet gaan omdat t 'beter' is.
Wat denken jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 24-09-2020 21:16 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!