Mijn vraag
Ik heb jaren in een Opel gereden en toch een keer buiten de pot gepiest en een paar jaar met een andere auto gereden. Dit bevalt niet zo en ik ben toch weer aan het zoeken wat wel bij mij past.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Waar ik in zou willen rijden is een Opel, Volkswagen of Skoda.
Kofferbak inhoud is toch wel minimaal 450 liter liever iets meer.
En ik rij wel is wat grotere afstanden waardoor USB, cruise control en airco wel handig zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Met wat zoeken kom ik de volgende tegen
Opel astra
Sports Tourer 1.4 Turbo Sport 140pk
Meerdere met kleine variatie zoals turbo, etc.
Opel Insignia business edition.
Skoda
Combi 1.4 TSI Greentech Elegance Business Line
Allemaal tussen 2011 en 2013 en max 110k gereden.
Nu weet ik van mijn vorige auto's dat er altijd wel iets was waar je op moest letten of preventief vervangen om het half jaar. Zoals een oliedruksensor.
Hoeft iemand ervaring met bovenstaande auto's en een idee wat er kan gebeuren met de motor bijvoorbeeld?
Thanks
Ik heb jaren in een Opel gereden en toch een keer buiten de pot gepiest en een paar jaar met een andere auto gereden. Dit bevalt niet zo en ik ben toch weer aan het zoeken wat wel bij mij past.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Waar ik in zou willen rijden is een Opel, Volkswagen of Skoda.
Kofferbak inhoud is toch wel minimaal 450 liter liever iets meer.
En ik rij wel is wat grotere afstanden waardoor USB, cruise control en airco wel handig zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Met wat zoeken kom ik de volgende tegen
Opel astra
Sports Tourer 1.4 Turbo Sport 140pk
Meerdere met kleine variatie zoals turbo, etc.
Opel Insignia business edition.
Skoda
Combi 1.4 TSI Greentech Elegance Business Line
Allemaal tussen 2011 en 2013 en max 110k gereden.
Nu weet ik van mijn vorige auto's dat er altijd wel iets was waar je op moest letten of preventief vervangen om het half jaar. Zoals een oliedruksensor.
Hoeft iemand ervaring met bovenstaande auto's en een idee wat er kan gebeuren met de motor bijvoorbeeld?
Thanks
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023