Vraag

• ludovikske
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-05-2023
Kan het kwaad als ik mijn LNB kop van mijn satteliet afscherm met een plastiek zak erover te doen zodat de regen er niet meer aan kan.?

[ Voor 7% gewijzigd door ludovikske op 24-09-2020 14:38 ]

Alle reacties

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 08:04
het zal zeker negatief effect hebben maar hoeveel hangt oa af van hoe dik het plastic zakje is, wat voor kop je gebruikt en wat voor schotel.

het is alleen denk ik de verkeerde oplossing, de koppen zijn gemaakt om weer en wind aan te kunnen, dus regen zou bij correcte installatie helemaal geen probleem mogen zijn.

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

• ludovikske
Is een tripple LNB en de schotel is een standaard maatje van 64 of 65 diameter.
Plastiek zakje is gewoon heel dun, vuilniszakje ;-)
Heb alleen uitval bij hevige regen, maar bij mijn vriendin is het een beetje erger aangezien zij een beetje last heeft van de appartementen rond haar heen. Daar is de ontvanst wel redelijk goed maar bij de minste regen heeft zij al last van slecht beeld enz....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:13
ludovikske schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:52:
Is een tripple LNB en de schotel is een standaard maatje van 64 of 65 diameter.
Plastiek zakje is gewoon heel dun, vuilniszakje ;-)
Heb alleen uitval bij hevige regen, maar bij mijn vriendin is het een beetje erger aangezien zij een beetje last heeft van de appartementen rond haar heen. Daar is de ontvanst wel redelijk goed maar bij de minste regen heeft zij al last van slecht beeld enz....
Dat heeft niets met regen op de kop te maken maar door de atmosfeer die de signalen blokkeert bij regen en sneeuw.

Een zakje om de kop zal het enkel nog veel erger maken.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• ludovikske
ok, thx.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@ludovikske Voor de volgende keer dit kan in Televisies & Beamers en had je dit niet zelf kunnen vinden?

Voor nu gaat het topic op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.