Je weet totaal niet waarover je het hebt. PCB's kan je enkel beschermen tegen statische ladingen door een ESD-verpakking of door voor een omgeving te zorgen die geen ladingen kan accumuleren. Verder is er totaal geen soort van ingebouwde bescherming tegen. "PC onderdelen hebben tegenwoordig veel protection er tegen."
Met zoon opmerking kan ik het natuurlijk niet laten.
Veel protectie er tegen bedoel ik met, shroud om de videokaart. Punten waar je het veilig op kan pakken, stapelen van shrouds gaat geen damage veroorzaken zoals met die foto. Wil je op het pcb bezig? Ontlaad je even meer is niet nodig. Mocht er toch wat stuk gaan erdoor vind je dit niet pas dagen/maanden later. Dit zie je meteen in stabiliteit, artifacts, sensoren die niet werken of crashes. Daarom moet je ook goed kijken naar het 2e hands product en deze tetsen.
Dit topic gaat over een kaart voor mij, niet over een kaart voor jou. Anders start je maar een ander topic.
En je komt op got met een vraag, ik zeg mijn mening. Die deel je niet en dat is geen probleem. Maar om mij dan te quoten met mijn mening en deze willen verdraaien met je eigen mening is erg krom.
Geen probleem hoor, maar het lijkt alsof je mijn argumenten niet wil/kan snappen
Snappen zeker wel, ik zie het alleen anders. Mag toch?
Je zei "Is dat ultra? nee." De Tweakers review is wel degelijk met ultra settings.
https://www.shacknews.com...e%2025%2D35%20fps%20range. Dit artikel bedoel ik die jij quote. niet die van tweakers.
Enerzijds wil ik niet per sé 80/100+ fps, anderzijds vind ik het verschil tussen 10 euro per frame (3070, als de nVidia marketingslides kloppen!) of 11 euro per frame (2070S) verwaarloosbaar. De Tweakers review toont aan dat de huidige games op ultra met 60+ fps draaien op een 2070S op 1440p, sommige games zelfs tot 130-160 fps. Als dat over enkele jaren 40-50 fps is vind ik dat geen probleem (en in die periode komt er ook geen nieuwe flight sim). Als ik in die periode van ultra naar high moet vind ik dat evenmin een probleem.
Top, goeie mindset.
Wat zeg je eigenlijk tegen gamers die een kaart kopen van 200-300 euro?
Wat, heeft dat met ‘jouw’ topic te maken?
Maar goed. Zal hem even serieus beantwoorden.
Speel je full hd? Een 1650 super is meer dan genoeg. Heb je full hd met hoge refresh rate? 1660 super of 5600xt.
Speel je 1440p? Met zoon budget kan je beter 2e hands kijken naar een 2070s of wachten en door sparen.
Want? Omdat er op een paar kaarten bezuinigt is? Is niet netjes, mee eens. Maar hij doet wat je betaald voor hebt. Runnen op 1710mhz. Dat gpu boost denkt dat dit hoger kan ligt niet aan het product en kan met firmware worden opgelost. Gelukkig zijn er genoeg manieren om uit te zoeken welke dit probleem hebben.
[
Voor 5% gewijzigd door
Fusi0nking op 26-09-2020 12:27
]