Ik heb sinds een half jaar de Sony WH-1000XM3. Ik ben zeer tevreden over het geluid en de ANC maar het draagcomfort staat me tegen. Na een kwartier begint mijn rechteroor serieus zeer te doen. Volgens mij drukt mijn oor tegen de drivers aan oid. Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de earpads door dikkere earpads? En zo ja, welke kun je aanraden? Of wellicht een andere oplossing? Ik zag al berichten over het verwijderen van de foam laag aan de binnenkant alleen lijkt mij dat dat weinig uithaalt als ik echt een scherpe druk op mijn oor voel.
Een tijdje geleden heb ik de Sony WH-1000XM3 vergeleken met de Bose QuietComfort 35 II. Met de Sony had ik hetzelfde probleem, de Bose had dat niet en zat gewoon lekker.
Goeie titel.
Ik had hetzelfde met de XM2, zat niet lekker op mijn schedel. De Sennheiser PXC heeft kleinere schelpen maar kan ik beter verdragen. Wat nu het verschil is... schiet mij maar lek
Ik had hetzelfde met de XM2, zat niet lekker op mijn schedel. De Sennheiser PXC heeft kleinere schelpen maar kan ik beter verdragen. Wat nu het verschil is... schiet mij maar lek

Ben je bekend met Vincent van Gogh? 
Punt is: ieders oren zijn anders gevormd en wat de een fijn vindt zit bij de ander ruk. Aangepaste pads ga je niet snel vinden verwacht ik. Ik zou naar een andere headphone uitkijken .
Punt is: ieders oren zijn anders gevormd en wat de een fijn vindt zit bij de ander ruk. Aangepaste pads ga je niet snel vinden verwacht ik. Ik zou naar een andere headphone uitkijken .
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)