[Multi] Among Us

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/945360/extras/steam_AboutBanner.png?t=1598556351

Among Us is uitgegeven door InnerSloth in 2018 en is in 2020 in korte tijd erg populair geworden.

Het is een simpel maar vermakelijk spel beschikbaar voor PC, Android en iOS, je zit met 4 - 10 spelers Online of via LAN in een lobby, een tot drie van de spelers is/zijn de Impostor.

De andere spelers (Crewmates) hebben als doel alle taken in het ruimteschip af te ronden of alle Impostors het schip uit te gooien door te stemmen wie zij denken dat de Impostor is

De taak van de Impostor is om (ongezien) het spel te saboteren en de Crewmates te vermoorden.

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/945360/extras/steam_AboutCrew.png?t=1598556351

De taken van de Crewmates zijn:
  • Taken afronden
  • Sabotage door de Impostor verhelpen
  • Bekijk de Camera's of Admin map om andere spelers in de gaten te houden
  • Rapporteer lijken die je vindt en overleg wie jij denkt dat de Impostor is
  • Organiseer een overleg om verdacht gedrag van spelers te bespreken
  • Stem om de Impostor het schip uit te gooien
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/945360/extras/steam_AboutImpostor.png?t=1598556351

De taken van de Impostor:
  • Vermoord crewmates en probeer de schuld in de schoenen van een andere crewmate te schuiven
  • Suggereer ook taken te doen om zo niet op te vallen tussen de crewmates
  • Sluip door de ventilatieschachten om snel en ongezien door het schip te manouveren
  • Saboteer het schip om chaos te veroorzaken en de crew op het verkeerde been te zetten
  • Sluit deuren achter crewmates en vermoord ze ongezien
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/945360/extras/steam_AboutMultiPlay.png?t=1598556351

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Among Us Steam Release Trailer

Among Us op Steam (€3,99)
Among Us op de Play Store (Gratis)
Among Us op de App Store (Gratis)

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

De Nelis

en anders maar niet...

Leuke game, om zelf te spelen, maar ik vind het kijken naar hoe anderen het doen nog veel vermakelijker :+
Mensen gaan er soms wel heel erg hard in, goede game om je vriendschap te testen haha.

P.S. het is Imposter i.p.v. Impostor ;)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:13
Echt een geniaal spel op de PC. Met een groep online kennissen / vrienden is het echt een hele leuke avond.

• ImNotnoa
  • Niet online
De Nelis schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:19:

P.S. het is Imposter i.p.v. Impostor ;)
Dat dacht ik ook, alleen Innerslot heeft het op de verschillende pagina's overal over Impostor(s).Ik heb die spelling maar aangehouden

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

De Nelis

en anders maar niet...

ImNotnoa schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:20:
[...]

Dat dacht ik ook, alleen Innerslot heeft het op de verschillende pagina's overal over Impostor(s).Ik heb die spelling maar aangehouden
Oh verrek ik zie het ja, in de game is het ook impotor 8)7

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb het tot nu toe een aantal keer gespeeld met veel plezier. Kan zelf ook niet wachten tot ik het op een LAN party kan doen met wat vrienden.

Over impostor vs imposter, beide zijn goed hoewel impostor meer gebruikt lijkt te worden

Mochten er trouwens mensen zijn die zin hebben in een paar potjes, wat dachten jullie van morgen rond 8 uur in de tweakers discord?

[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 25-09-2020 22:56 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10
Misschien een Among Us Discord openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:20

g0tanks

Moderator CSA
Kan je dit spel ook spelen met twee bekenden aangevuld met randoms?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
g0tanks schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:11:
Ja, dan moet je de server eerst op private zetten, jouw bekenden de code van de server geven en nadat ze gejoined zijn je server op public zetten

Klinkt lastig maar de afbeelding hieronder verduidelijkt het vast:

Afbeeldingslocatie: https://cdn-www.bluestacks.com/bs-images/AU_BeginnersGuide_S7.jpg

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
g0tanks schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:11:
Nog even ter aanvulling van het bericht van @ImNotnoa

Check ook altijd even of jullie op de zelfde server range zitten: Europe, North America of Asia.
Dit kun je in het join menu rechtsonder bij het aardbolletje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

RedHat schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:05:
Misschien een Among Us Discord openen?
Goed idee }:O

Nog wat mensen zin in een paar games vanavond? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
JBplap schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:05:
[...]

Goed idee }:O

Nog wat mensen zin in een paar games vanavond? 8)
Ben ik altijd voor in :Y

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Weet iemand hoe het kan dat dit spel plotseling zo hip is geworden? Het is vrij bijzonder dat zo'n spel twee jaar niks doet en dan ineens de populariteit van Fall Guys inhaalt.

Het klinkt verder als een videogame versie van het bordspel The Resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Droefsnoet schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:18:
Weet iemand hoe het kan dat dit spel plotseling zo hip is geworden? Het is vrij bijzonder dat zo'n spel twee jaar niks doet en dan ineens de populariteit van Fall Guys inhaalt.

Het klinkt verder als een videogame versie van het bordspel The Resistance.
Iedereen gek door de lockdowns :P
Juiste aandacht door paar streamers en het kan hard gaan.

Lijkt ook beetje op weervolven/secret Hitler.

Trouwens weet iemand of het op PC mogelijk is het 'schudden' van het ruimteschip in de lobby te stoppen?

Op tablet geen last van, maar op PC kan ik er echt niet tegen. (dus voordat een match start).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Enig animo voor een tweakers potje straks rond een uur of 8?
@JBplap @g0tanks @Droefsnoet @RedHat

[ Voor 27% gewijzigd door ImNotnoa op 28-09-2020 19:26 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door RedHat op 28-09-2020 21:06 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Sinds een week op Android aan het spelen.
Moet zeggen dat het wel prima werkt.
Totaal 1 keer de Impostor geweest.
Wel als naam Imposter, Impostor en Being sus. :D

Vind het wel erg grappig om te doen. Twijfel over een aanschaf op de pc. Of kijken of het op de Nvidia Shield lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Iemand een goede site met tips hoe te spelen? Ik vind het lastig hoe de impostor te herkennen....

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
[@Mighty het ligt eraan hoe mensen zich gedragen. Er valt weinig te leren van een website.
Goed opletten wie er waar heen gaan wie er terug komen.
Je hebt security waar je een aantal camera's kunt zien en admin volgens mij waar je personen in ruimtes kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Arunia schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:56:
[@Mighty het ligt eraan hoe mensen zich gedragen. Er valt weinig te leren van een website.
Goed opletten wie er waar heen gaan wie er terug komen.
Je hebt security waar je een aantal camera's kunt zien en admin volgens mij waar je personen in ruimtes kunt zien.
Ok. Maar er zijn geen vaste/winnende strategieën? Zoals altijd bij elkaar blijven want dan kan de imposter niets doen? Of in paren werken? Ik vind het spel nogal snel gaan en kan ik niet zien wie waar is. Dus bij de voting gok ik maar gewoon >:) .

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als er mensen zijn die lastig groepjes kunnen vinden, ik heb een discord gevonden met 5000+ leden (Nederlands).

Denk wel het vermelden waard.

https://discord.gg/7vZ9HvB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Mighty tja, dat kan, maar de kans dat je met de Impostor zit is natuurlijk erg groot.
Er zijn legio mogelijkheden, maar iedereen doet zijn eigen ding haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07 13:55
@Mighty ik vind dit een goede https://strategy.channelf.../among-us-strategy-guide/

Zijn streams op twitch zijn ook leuk om te volgen om een idee te krijgen hoe het met ervaren spelers gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-07 13:24

Rexomnium

Vincam aut moriar

JBplap schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:36:
[...]

Iedereen gek door de lockdowns :P
Juiste aandacht door paar streamers en het kan hard gaan.

Lijkt ook beetje op weervolven/secret Hitler.

Trouwens weet iemand of het op PC mogelijk is het 'schudden' van het ruimteschip in de lobby te stoppen?

Op tablet geen last van, maar op PC kan ik er echt niet tegen. (dus voordat een match start).
Je zou het venster kunnen verkleinen met alt+enter. Dan wordt ie erg klein op 1920x1080 en heb je niet meer zo'n last van 't schudden.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:20
Zijn er nog mensen die dit met enige regelmaat spelen? Ik ben er ook aan begonnen, vind het wel vermakelijk :p

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik speel het wel af en toe, maar alleen met bekenden. Met randoms is er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:39
Ik speel enkel met Randoms, want heb geen gamende vrienden ;-) (naast FIFA). Met vreemden kán best leuk zijn... Als je een groep hebt die wat langer samen blijft in de lobby. Dan leer je elkaar toch wat "kennen" 3n dat geeft best leuke interacties en vaak leuke imposters op..

Maar het is voor mij meer een tussendoor-game. Ik ga niet uren achtereen spelen. Al is het echt wel een vermakelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Waah schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:26:
Ik speel enkel met Randoms, want heb geen gamende vrienden ;-) (naast FIFA). Met vreemden kán best leuk zijn... Als je een groep hebt die wat langer samen blijft in de lobby. Dan leer je elkaar toch wat "kennen" 3n dat geeft best leuke interacties en vaak leuke imposters op..

Maar het is voor mij meer een tussendoor-game. Ik ga niet uren achtereen spelen. Al is het echt wel een vermakelijk spel.
Same here eigenlijk, vaak een potje of 5 en dan is het welletjes. En inderdaad met een stabiele lobby is het vaak leuker.

Mensen die het spel meteen verlaten omdat ze de imposter niet zijn mogen ze wat mij betreffen een tempban geven.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Of erger: Mensen die leaven OMDAT ze imposter zijn... Game meteen afgelopen... en bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik speel het soms. Kreeg een linkje over een update van het spel door mijn vrouw doorgestuurd en hoorde net dat ze het wel geinstalleerd heeft. Ben benieuwd of ze het gaat spelen en of ze het leuk vind.

Het is leuk voor een paar potjes en dan inderdaad weer even wat anders. Uren maakt het spel niet leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepino02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-10-2020
nee dus

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 15-10-2020 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 14:57

Malarky

Wils voor wat ieder

Jammer dat de hacks nu zo wijdverspreid zijn, je vind ze overal op Internet, dus nu ook overal in de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:40
Zaterdag afgesproken dit met een groep vrienden te doen, gisteren al een privé discord kanaal aangemaakt en met een vriend een beetje zitten aankloten met server settings.

Hij was van mening dat hij wel eens heeft gezien dat de 'ghosts' wel nog met elkaar konden praten zonder de rest van de voicechat te 'vervuilen' met geluid. Nu heb ik wat streams zitten kijken maar ik zie eigenlijk alleen maar dat men zichzelf mute als je dood bent.

'Maar dan is het toch iets minder leuk als je dan een paar minuten niet kan praten als je dood bent'

Tsjah, is wat zuur maar volgens mij is dit wel gebruikelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Hebben we het dan over de ingame chat? Als je dood bent kun je alleen met andere Ghosts praten inderdaad, levende spelers lezen dat niet

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Ik was in de veronderstelling dat er geen ingame voicechat is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

lasharor

7 december 2004

Er is geen in game voice chat.

Met vrienden in discord muten de ghosts zich gewoon. Alleen mensen die nog leven mogen praten. Dat werkt wat mij betreft ook het beste. Die ghosts hoeven niet echt met elkaar te communiceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Blaauw87 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:55:
Ik was in de veronderstelling dat er geen ingame voicechat is?
Klopt, ik ging er vanuit dat je het over text had

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
lasharor schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:58:
Er is geen in game voice chat.

Met vrienden in discord muten de ghosts zich gewoon. Alleen mensen die nog leven mogen praten. Dat werkt wat mij betreft ook het beste. Die ghosts hoeven niet echt met elkaar te communiceren.
Ahh kijk, dus toch gewoon zo. Thanks
ImNotnoa schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:01:
[...]

Klopt, ik ging er vanuit dat je het over text had
Hm ja, snap de verwarring nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 14:54
Vermakelijk spel, twee dagen geleden aangeschaft op Steam en kan zelf amper geloven hoeveel uur ik er al in heb zitten. 8)7 Overigens is kijken ook heel leuk, zag dit spel voor het eerst via de Sidemen op Youtube.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat weinig posts hier. :)

Briljante game. Speel het sinds gisteren. Ik had het eigenlijk geïnstalleerd voor mijn dochter van 8, die wilde het graag spelen omdat ze het gezien had bij een paar streamers die ze volgt. Ik wist al wel dat het zo populair was maar ben er pas echt in gaan verdiepen toen zij het wilde spelen.

Nadat zij gisteravond naar bed was heb ik eigenlijk de hele avond zitten spelen :D. Het heeft duidelijk nog wat ruwe kantjes; zo rond een uur of 7 's avonds lijkt de matchmaking server overbelast. Het stomme is dat je dan ook geen game kunt joinen met een code. En de UI werkt af en toe wat onhandig, vooral met typen op mobiel. En het leaven van spelers bij de start van een game als ze geen impostor zijn is idd ook irritant.

Het leukste is imho als je een tijdje in een game zit waarbij de meesten ook wat langer blijven, en de discussion/vote timers niet te laag staan zodat je een beetje tijd hebt om te praten. Dan krijg je ook geen geforceerde votes en leer je elkaar een beetje kennen. Ik zoek wel altijd de servers met 2 impostors, met 10 man is dat imho de beste balans.

En wat mijn dochter betreft, voor haar is het eigenlijk niet zo geschikt ;). Vooral omdat het vocale gedeelte wel van belang is, en hoewel ik verbaasd sta over hoe vaardig ze is in Engels lezen en spreken, is het schrijven ervan echt wel een knelpunt voor deze game dus ze wordt in publieke games dan ook continu geëject (of ze nou impostor is of niet) :P.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:49
Zijn er hier geen groepje van 10 waarmee we een potje kunnen doen? De discord die hier gedeeld is, is helaas verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Khayma schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:51:
Zijn er hier geen groepje van 10 waarmee we een potje kunnen doen? De discord die hier gedeeld is, is helaas verlopen.
https://disboard.org/nl/servers/tag/among-us-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Heel vette game dit. En het stijltje is ook cool. :)

Pas net ontdekt en enkel op iphone en ipad gedaan. De text input zuigt wel hard, dus binnenkort maar wat serieuzer op de pc proberen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
IMHO kan je beter met engelsen samenspelen dan nederlanders....
Engelsen kunnen ook kleine kinderen zijn, maar vergeleken met Nederlanders zijn het echt bejaarden.

Mensen laten elkaar meer uitspreken, minder gescheld en minder kinderachtig gedrag.
Kan ook zijn dat ik gewoon geen geluk heb gehad.

Verbaas me nog altijd over gedrag richting meisjes/vrouwen. OF ze stemmen ze direct weg elk potje weer.... Of ze gaan meteen roepen "Ik ga je beschermen schatje". 8)7 Zal wel standaard zijn bij online games maar my god... Misschien ben ik ook de verkeerde leeftijd om dit nog te spelen ;-)
Waah schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:26:
Ik speel enkel met Randoms, want heb geen gamende vrienden ;-)
Correctie: Vriendin al weken aan het gekmaken met verhalen over de game. Voor de grap eens in een app gezet waar wat vrienden in zitten. Die wilden wel eens proberen. Na wat rondvragen dezelfde avond met 8 man O-)

Video gemaakt met uitleg over de game (geen enkele goede Nederlandse handleiding te vinden op Youtube), en de eerste keer met enkel chat gespeeld. Dat beviel zo goed dat we de volgende dag, zelfde tijd, met voice-chat hebben gespeeld. We hadden zelfs bijna teveel mensen 8)7 Heb een Discord-servertje gemaakt, uitleg gemaakt hoe je kan joinen en vervolgens de game kan spelen. Ging best goed, al viel soms de microfoon uit van sommige mensen... wat dan niet op te lossen was.

Heb een programmaatje op de PC draaien + bot in Discord, en zodra je een meeting hebt gaat iedereen unmute. Zodra je weer begint gaat iedereen weer op Mute. Werkt best aardig!

Vanavond waarschijnlijk weer een sessie, want iedereen is zo enthousiast. En dat allemaal voor non-gamers.

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 16-11-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Waah schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:10:
[...]

Engelsen kunnen ook kleine kinderen zijn, maar vergeleken met Nederlanders zijn het echt bejaarden.

Mensen laten elkaar meer uitspreken, minder gescheld en minder kinderachtig gedrag.

Verbaas me nog altijd over gedrag richting meisjes/vrouwen. OF ze stemmen ze direct weg elk potje weer.... Of ze gaan meteen roepen "Ik ga je beschermen schatje". 8)7 Zal wel standaard zijn bij online games maar my god... Misschien ben ik ook de verkeerde leeftijd om dit nog te spelen ;-)
Ze hebben daar ook 18+ kanalen, dat scheelt al een hele hoop frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
RedHat schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:14:
[...]

Ze hebben daar ook 18+ kanalen, dat scheelt al een hele hoop frustratie.
Dit was in de 18+ kanalen O-) en was tussen 22:30 en 0:30 :+

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 16-11-2020 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Laatst online: 20:59
Waah schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:10:
[...]

[...]

Correctie: Vriendin al weken aan het gekmaken met verhalen over de game. Voor de grap eens in een app gezet waar wat vrienden in zitten. Die wilden wel eens proberen. Na wat rondvragen dezelfde avond met 8 man O-)

Video gemaakt met uitleg over de game (geen enkele goede Nederlandse handleiding te vinden op Youtube), en de eerste keer met enkel chat gespeeld. Dat beviel zo goed dat we de volgende dag, zelfde tijd, met voice-chat hebben gespeeld. We hadden zelfs bijna teveel mensen 8)7 Heb een Discord-servertje gemaakt, uitleg gemaakt hoe je kan joinen en vervolgens de game kan spelen. Ging best goed, al viel soms de microfoon uit van sommige mensen... wat dan niet op te lossen was.

Heb een programmaatje op de PC draaien + bot in Discord, en zodra je een meeting hebt gaat iedereen unmute. Zodra je weer begint gaat iedereen weer op Mute. Werkt best aardig!

Vanavond waarschijnlijk weer een sessie, want iedereen is zo enthousiast. En dat allemaal voor non-gamers.
toon volledige bericht
Dat klinkt erg handig met die bot! Ik heb zelf zojuist met een vriend de proximity chat mod geprobeerd, dat was ook heel gaaf. De mod vind je hier: Crewlink

Het doet wat jouw bot doet, maar dan meer. Zo kun je elkaar ingame horen als je dicht genoeg bij elkaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
MrCostanzo schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:30:
[...]

Dat klinkt erg handig met die bot! Ik heb zelf zojuist met een vriend de proximity chat mod geprobeerd, dat was ook heel gaaf. De mod vind je hier: Crewlink

Het doet wat jouw bot doet, maar dan meer. Zo kun je elkaar ingame horen als je dicht genoeg bij elkaar bent.
Oh dat is wel heel vet trouwens _/-\o_
Die ik gebruikte werkte soms wel... soms niet....

EDIT: Oh, enkel PC zie ik :'( Iedereen hier speelt op telefoon behalve ik |:(

Hebben hier eindelijk de mensen goed genoeg om met 2 imposters te spelen :D dat is toch echt wel leuker. Alleen is 9 mensen wel minimaal. En toen de 2 beste imposters tegelijk imposter waren, was het spelletje héél snel afgelopen O-) maar maakt het niet minder leuk.

9 mensen vinden is wel een uitdaging. Maar langzaam komen er steeds meer mensen bij ons vriendengroepje (vrienden die vrienden uitnodigen).

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 23-11-2020 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Uit de Yogscast JingleJam bundle

Among Us Random Pet Bundle (steam key)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door Skyaero op 04-12-2020 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Skyaero schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:07:
Uit de Yogscast JingleJam bundle

Among Us Random Pet Bundle (steam key)

***members only***
offtopic:
bedankt, maar is al taken, jammer dat niemand dankjewel zegt :o

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Vandaag ook een paar potjes met CrewLink gespeeld. We hadden er op een gegeven moment wel last van dat sommigen elkaar niet konden horen, maar verder werkte het best aardig (zelf een server gehost via Heroku, gratis en met 1 druk op de knop te doen). Maakt het spel weer net wat anders. Helaas waren we vanavond maar met z’n vijven, ik denk dat het beter tot z’n recht komt in een grotere groep.
Pagina: 1