In het juiste forum posten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ApeBashRouter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 05:11
Als er een plek is voor forum vragen, dan zie ik het over het hoofd. Vandaar stel ik deze vraag hier:

Via Google kwam ik terecht op https://tweakers.net/tag/Koken/forum/. Wanneer ik een discussie wil toevoegen staat Koken echter niet in de drop-down, en wanneer ik zoek op Koken kom ik niet terecht op de bovenstaande link.

Hoe navigeer ik op de site naar de bovenstaande link, en hoe post ik in Koken?

Beste antwoord (via ApeBashRouter op 24-09-2020 11:34)

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:14
Koken is geen forumonderdeel, maar een #tag. Je kan er dus ook niet "in" posten. Koken is wel een van de tags van Algemene Zaken.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:14
Koken is geen forumonderdeel, maar een #tag. Je kan er dus ook niet "in" posten. Koken is wel een van de tags van Algemene Zaken.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Blijkbaar kan dit wel duidelijker, dus laten we dit eens bij de devvers neerleggen. :)

Geachte Redactie => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De dropdown heeft al het forum waar de tag het meest gebruikt is geselecteerd staan; meestal is dat dan dus ook het juiste forum.

Intentionally left blank