Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Xanderl2006
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-02-2022
Hi allemaal!
Even een vraagje ik merk laatste dagen dat mijn pc minder lekker loopt. Wat minder fps en vaak direct x errors. (Direct x 12 staat op pc)
Nu zie ik dat in het prestatie scherm van taakbeheer mijn cpu erg hoog word gebruikt en dat eigenlijk puur bij het spelen van een simpele gta game.
Iemand tips om dit te voorkomen?
Mijn moederbord is een msi z370 a pro
cpu i7 8700.
32gb ram
gpu 5600xtAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u5Jo2G3R8qe4TRgJln2WEUWA7K8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WgPjuKtkggFsCamAzXyHbbTd.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Xanderl2006
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik zie op internet dat dit kan komen door de nieuwe onderdelen update van windows 10.
Deze heb ik gister avond geïnstalleerd.
Kan ik dit terugdraaien?

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11 18:09
Laat eens zien wat er precies draait aan processen als je de "Simpele GTA" speelt.
Doordat je CPU op 100% draait, kan het zijn dat je systeem inderdaad aan het vertragen is.

En wat bedoel jij met "Simpele GTA" ? Gta 1, GTA 2, GTA V, GTA Online?

Wat je nog kan doen verder is intussen de laatste updates binnen halen van Windows NA de 2004 update en de laatste Chipset drivers binnen halen en installeren.

En voor de volledigheid, graag ALLE specs van je systeem. Dus ook Moederbord, monitor (en welke resolutie speel je), geheugen type en voeding.

[ Voor 0% gewijzigd door Wylana op 24-09-2020 11:43 . Reden: Over heen gelezen dat MB er al stond. ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!