Nederlandse cd Office 4.3 professional

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-10 12:05
Ik heb een oude Pentium 1 met Dos 6.22 erop en Windows 3.11 Nu ben ik voor Windows 3.11 op zoek naar de cd versie van de Nederlands Microsoft Office 4.3 professional. Ik heb hem Original liggen hier op 31 floppy's in het Nederlands. Wie kan mij helpen aan image van deze cd? De Engelse cd kan ik wel vinden op internet.

Alle reacties

• gron74
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-09 23:01
volgens mij kun je de diskettes bij elkaar in 1 map zetten op je pc of cd/dvd. Dan kun je gewoon installeren. Je hebt dan geen image nodig.

• Egbert Jan
Klopt dat kan., maar ik zou toch graag de cd versie hebben in het Nederlands willen hebben

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:29
Egbert Jan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 01:10:
Klopt dat kan., maar ik zou toch graag de cd versie hebben in het Nederlands willen hebben
was die er uberhaupt wel?

• Egbert Jan
Ik heb hem al in het Engels en Duits gezien

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:29
ja maar in die tijd was nog niet alles in NL op cd verkrijgbaar
en zeker niet overal gepubliceerd op internet

[ Voor 27% gewijzigd door boyette op 24-09-2020 01:35 ]

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:14

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Ik kan me haast niet voorstellen dat die bestaat. In die tijd* was veel Nederlandse software diskette-only. CD-ROM kwam net op in die tijd. Dus je afzetgebied van een product in een taal waar je er hoogstens een paar honderdduizend van verkoopt is al klein. De subset van die klantgroep die het product op CD kan/wil kopen is nog kleiner.

Voor de Duitse, Engelse (en waarschijnlijk ook wel Franse) taalgebieden was het vast rendabel, maar voor Nederland niet.

Maar als je hem vindt, mag je het hier in mijn gezicht komen wrijven hoor :) Ik hoop dat ik ongelijk heb.

*Heroic_Nonsense werkte in die tijd in een computerzaak

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
In die tijd waren CD versies niks anders dan de bestanden van alle diskettes samen op 1 cd. Dat was zelfs met Windows 95 nog het geval.
Als die diskettes nog leesbaar zijn zou ik ze gewoon in 1 map gooien en op CD branden.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Vragen naar downloads van abandonwarez is niet de bedoeling: de kans dat MS achter jou of ons aan komt voor OFF4.3 is vast klein maar er zit nog auteursrecht op.
En kopen van fysieke CD's kan beter via https://tweakers.net/aanbod/

Maar goed: zie boven. Als je de diskettes hebt, kan je het zelf backuppen naar CD. Al zou ik er dan meteen USB van maken. edit: d'oh! Zie @Lizard

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 24-09-2020 12:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:48
F_J_K schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:10:
offtopic:

[...]

Maar goed: zie boven. Als je de diskettes hebt, kan je het zelf backuppen naar CD. Al zou ik er dan meteen USB van maken.
Mja, voor Windows 3.11 zou ik wel voor de CD gaan, aangezien officiële USB support pas met Windows 95 kwam.
Pagina: 1