• Snorkel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05 22:00
Beste tweakers community,

Ik ben recent, sinds enige tijd weer eens in de “schermtijd” app terecht gekomen. Nou schrok ik mij een hoedje, ik zie op mijn iPad dat ik, ook als de iPad uitstaat, 24h per dag schermtijd registreer voor s3-storage.textopus.nl. Nou ben ik zo ver dat ik weet dat dit een link van Amazon cloudservices is.
Maar ik begrijp eigenlijk niet wat er aan de hand is, welke app zit hier achter? Wat betekent dit in de praktijk? Ik ben een beetje bang voor een keylogger of iets dergelijks.

Wie o wie kan mij helpen.

Groet,
F4Freeze

Screenshot toegevoegd
Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2020/09/23/DA84ECD9-7A95-48F0-B3FF-17DDF8F5B0CD.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 23-09-2020 23:48 . Reden: Afbeelding gefixed ]

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Waar is die toegevoegde screenshot dan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

http://www.textopus.nl/ zegt vrij duidelijk waar ze van zijn. Geen app in die hoek geïnstalleerd? Misschien handig om die app dan af te sluiten en de rechten te ontnemen als het niet draait.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Snorkel
Excuus voor de screenshot, getypt maar niet uitgevoerd.

Qua textopus, bizar: ik ken het wel in de vorm van iculture en iphoneclub, welke ik beide volg. Maar op de website zelf bezoeken na: heb ik niets van ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:59

g0tanks

Moderator CSA
Dat icoontje is toch van Safari? Dat wijst erop dat het niet om een losse app gaat, maar dat die pagina in je browser om een of andere reden open blijft staan op de achtergrond.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Snorkel
@g0tanks Ja dat was ook mijn eerste gedachte. Ik heb er zowel chrome als Safari op nageslagen. Maar beide apps waren niet actief en ook niet zichtbaar in het multi-tasking menu.
Daarnaast had alleen chrome een browser tab open staan, en dat naar een andere pagina van tweakers.

Er gebeurt overigens vrij weinig met de tijdslimiet die ik eraan geef. De cumulatieve schermtijd loopt vrolijk door.

[ Voor 17% gewijzigd door Snorkel op 23-09-2020 23:56 ]

Pagina: 1