Mail opent spontaan gedurende gebruik MacBook Air

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• ArnoABT
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-09-2020
Goeie dag,

Ik ben sinds januari in het bezit van een MacBook Air. Nu heb ik al een tijdje het vervelend probleem dat als ik aan het werk ben bv. In pages,... er plots een venster /. Splitscreen opent aan Mail. Dit is geheel zonder aanleiding. Soms 5x op 10 minuten soms 1xop 2uur... ik krijg op die momenten geen nieuwe mails binnen of ik kan in ieder geval geen linken leggen...

Ik las ergens dat dit zou te maken hebben met de iCloud, maar daar is men weer vaag en komt men eigenlijk niet tot een oplossing.

Is hier iemand die hier raad mee weet? Ben heel erg blij met m’n MacBook, maar dit is zoooo vervelend😅

1000x dank als jullie hier een oplossing voor zoeken🙏🏻

Alle reacties

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
De mail- app volledig sluiten helpt bij mij.

Bij gewoon minimaliseren springt ie bij mij ook random tevoorschijn in splitscreen

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 10:30
Ik heb hier ook last van op een 16" MacBook Pro. Erg hinderlijk. Mail afsluiten wil ik niet elke keer hoeven doen, zou ook niet moeten hoeven.

Graag lees ik even mee of iemand met een goede oplossing komt. :)

• lvdgraaff
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 20:54
Ik haak ook even aan. Dit probleem doet zich ook voor op onze iMac (5k 2019). Meestal als we een video aan het kijken zijn.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dat probleem bestaat al meer dan een jaar, er is geen oplossing voor. Ik ben van mailclient geswitcht.

Android developer & dürüm-liefhebber

• pBook
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:57
Gebruiken jullie Gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdgraaff
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 20:54
Onder andere, ja.
Pagina: 1