Toon posts:

Asherons Call onderzoekje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen mensen die Asherons Call spelen
me wat vertellen over hun ervaringen??

Pro's & Con's..

Leuke dingen die ze gedaan of gezien hebben
etc.

En ik ben erg geintereseerd in het RPG element character evolvement...
Werkt het ook met XP points etc.??

G@tor@d3

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Lijkt me wel.. hoe zou je anders aan level ups komen enzo.. maar heb het idee dat als je hier Asheron's Call wilt spelen een behoorlijke ping hebt op de servers.. want Asheron's Call is toch alleen in amerika verkrijgbaar?

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 19:37

Metzie

Nyaano !

Asheron's call heb ik zelf 1.5 jaar gespeeld. Als je kabel/adsl heb heb je een ping van 150/200 en dat is meer dan genoeg om soepel te kunnen spelen.
Vaak wil je ping nog wel es zakken naar de 70/100 en dat is helemaal relaxed natuurlijk.

Pro:
1. Mogelijkheid om alleen te spelen. Je hoeft niet een clan/guild/groep te joinen om te overleven.
2. Dynamische wereld, elke maand weer een update, nieuwe wapens, monsters, quests, steden.
3. Centrale servers, zodat er altijd veel mensen zijn waar je samen mee speelt
4. Door de verdeling van skill points en experience points kan je een compleet customised character maken. Bijvoorbeeld een swordsman met Item magic. (kan je je wapen sterker maken)
5. Een recent aangekondigde add-on zorgt ervoor dat je beperkt huizen kan kopen, perfect als je een guild heb
6. Internationale bezetting van de servers, je komt er mensen uit de hele wereld tegen. Er zijn heel veel europeanen die AC spelen.

Cons:
1. Betalen van $9.95, dat zuigt best wel, helaas heb je weinig andere keus daar andere MMORPG's ook betaald zijn.
2. Grafisch is het 1.5 jaar oud, het ziet er allemaal erg goed uit, maar verwacht geen Max Payne graphics.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:28

The End

!Beginning

pro's:
-Dit spel is zelfs goed te spelen met een slechte ping +/- 400 en een langzame verbinding (6k)
-Goede RPG elementen
-Leuke interactie met andere "adventurers"

cons:
Kost erug veel tijd.

Verwijderd

ff vraagje...
t kost ook maandelijks geld ofnie om t spelen?
ik ken t verder nie, maar zulk soort spellen lijkt me mooit(is ongeveer t zelfde als everquest?)

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:28

The End

!Beginning

Het kost 10 dollar per maand. Daarvoor krijg je wel elke maand een (grote) update.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit dat me een LAN op @home..
Kun je wel met 2 spelers op 1 @home account spelen?

Wil nl. van mijn pc een proxy maken dan..

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
die updates van asheron's call, zijn die enigzins vergelijkbaar met de expansions van everquest?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 19:37

Metzie

Nyaano !

Op vrijdag 10 augustus 2001 16:58 schreef frim het volgende:
die updates van asheron's call, zijn die enigzins vergelijkbaar met de expansions van everquest?
Nee, anders. De updates zijn kleiner, maar frequenter. Bijvoorbeeld heb je ook seizoenen, zo rond december ligt er allemaal sneeuw, en kan je tegen sneeuwmannen vechten.
Op vrijdag 10 augustus 2001 16:56 schreef Gatorade het volgende:
Hoe zit dat me een LAN op @home..
Kun je wel met 2 spelers op 1 @home account spelen?

Wil nl. van mijn pc een proxy maken dan..
Ja, je kan met meerdere mensen over 1 ip spelen ja. Ik deed AC altijd met een vriend die dan op mijn 2e pc speelde.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
met 2 apparte accounts of met een?
Pagina: 1