Wat kijkt die gast raar
"ja ik heb al een XboX en jullie niet, lekker puh
"
"ja ik heb al een XboX en jullie niet, lekker puh
Wat wil je met deze thread bereiken?Op vrijdag 10 augustus 2001 09:54 schreef blueeyes het volgende:
Mij lijkt de gamecube mooier
Beauty is in the eye of the beholder...
Who is John Galt?
Verwijderd
Ook een kwestie van doelgroep, de Gamecube is meer gericht op de jeugd, terwijl de X-Box voor de "volwassen" speler gemaakt is.
Kan je ook goed zien aan de spellen die ervoor uitgebracht worden.
erm.. wat lijkt je mooier? die doosOp vrijdag 10 augustus 2001 09:54 schreef blueeyes het volgende:
Mij lijkt de gamecube mooier
ik vind de x-box er veel strakker uit zien (ook de doos btw) maar wat maakt dat nou uit..
Gewoon laten zien hoe de dozen eruit zienOp vrijdag 10 augustus 2001 09:58 schreef justmental het volgende:
[..]
Wat wil je met deze thread bereiken?
Beauty is in the eye of the beholder...
Is toch wel leuk of niet? (anders move em maar naar de HK
Nee de machine, staat toch een plaatje opOp vrijdag 10 augustus 2001 10:00 schreef oZy het volgende:
[..]
erm.. wat lijkt je mooier? die doos
ik vind de x-box er veel strakker uit zien (ook de doos btw) maar wat maakt dat nou uit..
eej das abe. komt die ook voor op de XboX.
geinig...
geinig...
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Uiterlijk van de GC is oudnieuws, en ik heb toch echt liever een zwarte XBox onder m'n tv staan als zo'n lompe paarse (??) blokkedoos. Zal niet lang duren voordat hier ook de pokemon versie van beschikbaar is denkOp vrijdag 10 augustus 2001 10:01 schreef blueeyes het volgende:
Nee de machine, staat toch een plaatje op
Lomp? Vind em lekker compact, die X-BOX is groot volgens mij. Ik ga voor de NGC, al die lol die ik met de NES, SNES, Gameboy en nu met de GBA heb gehad (kan ook mooi op de NGC) hoop ik hier ook weer te treffen, imho is de NGC de meeste pure console van de grote 3. PS2 zitten wel wat leuke games bij, maar niet echt mijn stijl kwa console gaming, X-BOX ... tsja, Halo komt op de PC 
Kwa doos ruled die X-Box wel het meest volgens mij
Kwa doos ruled die X-Box wel het meest volgens mij
Ik geloof dat Nintendo daar juist van af wilde, het kan aan mij liggenOp vrijdag 10 augustus 2001 10:00 schreef CybErvee het volgende:
Ook een kwestie van doelgroep, de Gamecube is meer gericht op de jeugd, terwijl de X-Box voor de "volwassen" speler gemaakt is.
Vind die van de GC nou niet echt flitsend
Boeien verder maar al die verpakkingen zijn in Japan sowieso minder mooi, kijk maar naar game box-art (IMO).
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
OMFG!!!!
Je druk maken om hoe dat beestje eruit ziet?!? Het gaat erom wat het doet. Ziet een (ongemodde) PC er zo mooi uit? Nee!
Je druk maken om hoe dat beestje eruit ziet?!? Het gaat erom wat het doet. Ziet een (ongemodde) PC er zo mooi uit? Nee!
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
'wait till you see what these bad boys can do'
sinds wanneer is Abe een bad boy
sinds wanneer is Abe een bad boy
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
volgens gamers.nl is dat ontwerp gemaakt door een nederlander dus niet zeuren dat die ontwerpen in Japan lelijk zijn.
Trouwens, de doos gooi je toch weg of bewaren jullie die ofzo?
Verwijderd
De CG zal toch ook wel in meerdere kleuren komen, net zoals de GBA. Want dan moeten ze ook verschillende kleuren dozen maken.
Pagina: 1