Toon posts:

Glasvezel in een appartementenflat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dringend advies van jullie nodig.

Zelf woon ik in een flat op de derde verdieping (praktisch ongeveer 8e verdieping) en ik zou heel graag glasvezel willen omdat ik op dit moment alleen internet van Ziggo kan gebruiken en daar allerlei dingen in het pakket zitten die ik niet hoef en het alleen maar overdreven duur maakt. Nu is de uitdagingen dat ik bij het controleren van glasvezel bij verschillende providers de melding krijg dat het niet mogelijk is om dat aan te bieden op mijn adres.Is er een manier om dit aan te vragen zonder dat ik de halve buur moet overhalen ook voor glasvezel te gaan? Welke aanbieder (in regio noord) wil wel een glasvezel lijn leggen?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:07
Er zijn vrij weinig aanbieders die zomaar even glasvezel naar 1 woning willen leggen. Tenzij je natuurlijk ervoor wil betalen. Maar aangezien je Ziggo al overdreven duur vind denk ik niet dat je dat wilt.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Tegen een bepaalde prijs (>10k) wilt iedereen het wel aanleggen, maar ik denk dat dat buiten je budget gaat vallen.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Als er nog geen glasvezel ligt naar het pand, dan is dit niet zomaar aan te vragen, of je moet er, zoals @.Maarten en @Ernemmer aangeven erg veel geld voor overhebben. En naar een appartementencomplex zal helemaal onmogelijk zijn, omdat je daar niet (de enige) eigenaar van bent. Als je huurt, kun je bij je verhuurder aankloppen, als je eigenaar bent, zul je in overleg moeten met de vereniging van eigenaars.

• mouthpiece
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 28-09-2020
Zoals hierboven al aangegeven, glasvezel naar 1 woning kan tegen flinke betaling. Ik zou je aanraden te kijken naar providers zoals Online.nl of Budgetallesin1. Deze bieden enkel alleen internet pakketten tegen lage prijzen. Ook Edpnet is een provider die internet bied tegen lage prijzen.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-10 17:27
Is er geen VvE waar je dit mee zou kunnen regelen? Als je geluk hebt ligt er al glas in de buurt, en hoeft een leverancier enkel nog een beetje te graven. Als de VvE het wilt is een business case voor zo'n aanbieder allicht simpel om te realiseren.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Pagina: 1