Geen cijfers meer bij reviews?

Pagina: 1
Acties:

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:37

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
Ik zag bij onderstaande review geen cijfer meer staan maar een kreet die aangeeft wat tweakers vind van het product:
reviews: Sony WH-1000XM4 - Van goed naar beter
Ik heb gezocht in de wat oudere reviews en zag dat in de review van de avengers game op 18-9 nog wel een cijfer stond:
reviews: Marvel's Avengers - Leuke campagne omringd door opsmuk
Tussen alle nieuwsberichten in heb nergens een aankondiging gezien van deze aanpassing, heb ik die gemist of is dit stilzwijgend doorgevoerd? En los daarvan, waar kan ik vinden welke degradaties er zijn bij de nieuwe reviewtermen? Het is allemaal matig gedocumenteerd of te vinden...
als dit het verkeerde forum is excuus, kon geen betere vinden

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 11:56
Is deel van plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber
Dat betekent dat je vanaf vandaag ook enkele veranderingen zult zien, om te beginnen in de manier waarop we producten beoordelen. De laatste jaren deden we dat op Tweakers met cijfers, terwijl Hardware Info werkte met een systeem van Awards. Cijfers zijn altijd al een lastig onderwerp geweest. Aan de ene kant biedt een cijfer houvast voor de lezer, maar tegelijk geeft het een steeds minder goed beeld van het product. Waar je de beoordeling van een processor of ssd vrijwel puur op data kunt baseren, geldt voor veel techproducten dat de hoeveelheid subjectieve factoren toeneemt en toeneemt. Wat voor de één een 9 is, kan voor de ander een 6 zijn. Daarmee wordt zo'n cijfermatige beoordeling minder interessant.

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:37

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
Helder, vind het dan wel jammer dat dan in een artikel van 3 weken oud een link staat naar de uitleg van de awards maar niet bij de awards zelf. Een update artikel hierover had wat mij betreft ook niet misstaan, nu is het echt zoeken naar een redelijk ingrijpende aanpassing.
Los daarvan vind ik de awards zelf niks, maar dat is een persoonlijke mening. De cijfers vind ik juist duidelijker.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube