Met de 2.4 kernel ondersteunt Linux met het ext2 filesystem filesizes tot 2 Terra Byte. Met de update van RedHat 7.0 naar 7.1 (dus naar de nieuwe kernel) en de nieuwe versie van glibc krijg ik het toch NIET voor elkaar om files op te slaan die groter zijn dan 2 GB. Hoe kan dit?
2 Terra ja?
Dan moet je wel een hele lange sexfilm op je HD hebben staan....
Nee sorry geen idee hoe ik je kan helpen..
Dan moet je wel een hele lange sexfilm op je HD hebben staan....
Nee sorry geen idee hoe ik je kan helpen..
Een dag is een dag...
Is dat wel met EXT2? Is dat niet alleen met REISERFS?
Met wat voor programma ? Ik heb er geen problemen mee. 'oude' programma's hebben een recompile nodig, alles wat bij RH71 zit zou moeten werken.Met de 2.4 kernel ondersteunt Linux met het ext2 filesystem filesizes tot 2 Terra Byte. Met de update van RedHat 7.0 naar 7.1 (dus naar de nieuwe kernel) en de nieuwe versie van glibc krijg ik het toch NIET voor elkaar om files op te slaan die groter zijn dan 2 GB. Hoe kan dit?
1. 2tb is volgens mij alleen reiser
2. ext2 met kernel 2.4 gaat toch tot 4gb?
3. hoe kom je in godsnaam aan een file van meer dan 2gb? enorme database ofzo? of heb je 4 films in 1 bestandje gepropt?
2. ext2 met kernel 2.4 gaat toch tot 4gb?
3. hoe kom je in godsnaam aan een file van meer dan 2gb? enorme database ofzo? of heb je 4 films in 1 bestandje gepropt?
Nee, ook ext2.1. 2tb is volgens mij alleen reiser
ReiserFS biedt geen voordelen kwa bestandgrootes en dat soort zaken.2. ext2 met kernel 2.4 gaat toch tot 4gb?
Een database van 2 GB is niks.. Niet dat ik ze heb, maar het is echt niks bijzonders.3. hoe kom je in godsnaam aan een file van meer dan 2gb? enorme database ofzo? of heb je
4 films in 1 bestandje gepropt?
Pagina: 1