Ik heb op het werk 1 computer (Windows 10) die steeds problemen heeft met printen met 2 printers in ieder geval. Andere computers werken wel gewoon goed dus aan de printer verwacht ik niet dat het ligt de computer heeft gewoon internet en kan de printer wel pingen. Kijk je bij de printer staat die online (ik zie ook de status van de toners) totdat je iets wil printen. Dan gaat die offline. Dan kan ik de printers nog steeds pingen. Soms kan het zo zijn dat die een uur later ineens wel "uit zichzelf" print, andere keer dat die het de hele dag niet doet of dat de printer de volgende dag als de computer aan gaat gelijk print. Er staat geen vinkje bij printer offline gebruiken. Er komt ook geen foutmelding in beeld.
Ik heb de printers al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd. De printers hebben een vast ip adres het gaat om de Brother MFC9340CDW en een andere brother (weet helaas de type niet). De ene printer is met wifi verbonden en de andere is met een utp kabel verbonden. De computer is ook meerdere keren gereset en van het stroom afgehaald dus (te lang in) slaap stand ofzo iets is ook niet het probleem.
Heeft iemand toevallig nog ideeën voor me?
Ik heb de printers al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd. De printers hebben een vast ip adres het gaat om de Brother MFC9340CDW en een andere brother (weet helaas de type niet). De ene printer is met wifi verbonden en de andere is met een utp kabel verbonden. De computer is ook meerdere keren gereset en van het stroom afgehaald dus (te lang in) slaap stand ofzo iets is ook niet het probleem.
Heeft iemand toevallig nog ideeën voor me?