Nieuw scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Megamatti12
  • Registratie: Augustus 2020
  • Niet online
Hoi

Ik ben op zoek naar een extra scherm omdat ik als student die wegens corona vaak online les krijgt het een beetje onhandig vindt om microsoft teams, google chrome en word tegelijk te gebruiken op een 14 inch scherm.

Ik zou er niet meer dan 125 euro aan uitgeven en liefst niks groter dan 24 inch.
Ik heb een lenovo yoga slim 7 laptop met een AMD processor (geen idee of dat eigenlijk uitmaakt haha ik ben geen kenner!).
Er is zo veel keuze dat ik de beslissing een beetje aan jullie over laat. Ik ga het scherm gewoon op mijn bureau zetten en ik vind een scherm met dunne randjes wel mooi :) Dus het zou wel handig zijn als iemand me gewoon iets adviseert :)

Alvast dankje voor de hulp!!! :)

Beste antwoord (via Megamatti12 op 23-09-2020 17:14)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zou hier beginnen: reviews: Monitor Best Buy Guide - De beste monitoren voor thuiswerken

Verder is het handig om te weten hoe je laptop monitoren aan kan sturen. Welke uitgangen heb je? (mini)-HDMI, USB-C (en kan daar videosignaal doorheen), (mini)-displayport of nog iets anders?

Ik heb volgens mij de voorloper van jouw laptop, de Lenovo S740, en die heeft zowel HDMI als USB-C als video-uitgangen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zou hier beginnen: reviews: Monitor Best Buy Guide - De beste monitoren voor thuiswerken

Verder is het handig om te weten hoe je laptop monitoren aan kan sturen. Welke uitgangen heb je? (mini)-HDMI, USB-C (en kan daar videosignaal doorheen), (mini)-displayport of nog iets anders?

Ik heb volgens mij de voorloper van jouw laptop, de Lenovo S740, en die heeft zowel HDMI als USB-C als video-uitgangen.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nu een leuke aanbieding van een IPS scherm bij de MM
https://www.mediamarkt.nl...24r358fhuxen-1658298.html

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
microsoft teams, google chrome en word ga je ook op een 24" niet tegelijk redden hoor.

Hier een selectie met monitoren die in jouw selectie vallen. Kies een mooie uit :P

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:27
En doe jezelf een lol en koop een scherm wat in hoogte verstelbaar is.

• Megamatti12
  • Registratie: Augustus 2020
  • Niet online
https://www.mediamarkt.nl...24r358fhuxen-1658298.html

Dit scherm lijkt me helemaal prima, maar het is niet verstelbaar in hoogte denk ik.
Ik heb de Lenovo Yoga slim 7 14ARE05 en het idee is eigenlijk om microsoft teams en chrome op het scherm te openen en dan op mijn laptop word of onenote te gebruiken om notities te maken. Ik denk dat ik het scherm ook het liefst boven mijn laptopscherm heb. Hopelijk is hiermee mijn vraag helemaal duidelijk, want ik ga morgen het scherm kopen :)
Pagina: 1