Frontpage: Reviews blok bovenaan verandert wel erg vaak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vroeger stonden daar volgens mij meerdere reviews/etc. naast elkaar. De hoeveelheid van artikelen die in dat blok terechtkomen is flink toegenomen de laatste tijd, dus sommige onderdelen zie je maar kort boven de fold op de frontpage staan.

Is het een idee om dat blok wederom een refresh te geven?
  • Misschien weer de 4 meest recente reviews/etc. chronologisch naastelkaar;
  • Of gewoon de laatste 1 tot maximaal 4 van de afgelopen week (dus als er maar 2 waren in 1 week, dan zie je d'r 2);
  • Of maak het een carousel-achtig ding, al dan niet met previews onderaan, maar mogelijk gewoon iets wat je kan swipen, horizontaal scrollen, en klikken op een pijl links/rechts.
Op dit moment hebben jullie namelijk een aantal mooie reviews staan waarvan het grootste gedeelte al verdwijnt als je een dag Tweakers.net niet bezoekt. Da's best jammer denk ik.

Kleine sidenote: Ik vind het ook erg lastig om Best Buy Guides terug te vinden. Ik klik bovenaan op "Reviews" en daar vind ik geen dedicated knop terug voor de laatste BBG's. Ik vermoed dat veel mensen de BBG toch zien als een bron van consumentengedrag, en door deze nadrukkelijker aanwezig te laten zijn zou je meer mensen laten doorklikken naar de webshops via de pricewatch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

ikloon

Product Owner
Dat klopt helemaal en we gaan daar een oplossing voor maken. Inmiddels hebben we een eerste gebruikerstest daarvoor gedaan.

In de tussentijd kun je wellicht gebruik maken van het overzicht van meest recente reviews via: https://tweakers.net/revi...jXQUSpKLMnMS_fNzFOyMqgFAA

Overzichten van de BBG's staan hier: serie: Best Buy Guide

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)