Acer Nitro VG280K, te mooi om waar te zijn ??

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KING Boomz
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-10 15:50
Hallo allemaal.

Ik ben opzoek naar een nieuwe monitor voor mijn PS4/PS5. Nu ben ik volgend model tegen gekomen.

Acer Nitro VG280K

Dit model lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

IPS panel
1ms response time
4k
60hz

Alles wat een console monitor moet hebben voor een prijs van rond de 300€.

Wat zie ik over het hoofd? Heeft iemand ervaring met dit model. Of tips voor een ander model.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Groetjes

Jasper

Beste antwoord (via FeaR op 28-09-2020 21:05)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
KING Boomz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:58:
Heb nog geen andere 4k IPS monitor gevonden voor een prijs van 300euro jij wel dan ?
Check de Pricewatch voor een stuk of 20 opties: https://tweakers.net/moni...VuNMYvStf11ZxsDASWdKjvnBw
Prijzen voor een HDMI 2.1 monitor gaan waarschijnlijk 1ste jaren onbetaalbaar zijn. Denk je niet ?
Nu de 30x0-kaarten van Nvidia uit zijn, verwacht ik dat dit snel ingeburgerd zal raken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Ik zie eerlijk gezegd niet wat er bijzonder aan dit product is. Het is een standaard 4K-monitor zoals je er 1.001 kan kopen. En als je toekomstgericht wil zijn, gezien die PS5, kun je beter verder kijken/wachten tot HDMI 2.1 gemeengoed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KING Boomz
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-10 15:50
Heb nog geen andere 4k IPS monitor gevonden voor een prijs van 300euro jij wel dan ?

Prijzen voor een HDMI 2.1 monitor gaan waarschijnlijk 1ste jaren onbetaalbaar zijn. Denk je niet ?

Gr

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
KING Boomz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:58:
Check de Pricewatch voor een stuk of 20 opties: https://tweakers.net/moni...VuNMYvStf11ZxsDASWdKjvnBw
Nu de 30x0-kaarten van Nvidia uit zijn, verwacht ik dat dit snel ingeburgerd zal raken.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

Monitoren vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Harde waren. Ik ga dit topic niet verplaatsen aangezien er reeds een gelijk topic loopt: LG ultragear Monitor, PS5 ?? (die ook op de verkeerde plek staat maar dat is aan de lokale crew daar).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.