Ik heb altijd trammelant met mijn ziggo apparatuur als ik buiten op mijn plaats via wifi een beetje wil internetten. Nu heb ik van een iemand een tp link ac750 re200 overgenomen en nu zit ik een beetje in t menu te snuffelen en kan je zo een extender op supersnel zetten, dan pakt ie alleen de 5 ghz of 2.4 (net wat je wil) Dit maar eens geprobeerd maar in plaats van die supersnel (of in ieder geval sneller) gaat ie ongeveer de de helft zo snel 
Op de gewone stand is ie op de locatie waar ik nu buiten zit ongeveer 30Mbps en op supersnel nog geen 12Mbps. Verder werkt 't dingetje tot nu toe veel beter dan een apparaat wat tig keer duurder is van Ziggo, want die geeft me alleen maar problemen
Volgend jaar eens een M5 gaan proberen als er dan al niet iets anders leukers is.
Op de gewone stand is ie op de locatie waar ik nu buiten zit ongeveer 30Mbps en op supersnel nog geen 12Mbps. Verder werkt 't dingetje tot nu toe veel beter dan een apparaat wat tig keer duurder is van Ziggo, want die geeft me alleen maar problemen
Volgend jaar eens een M5 gaan proberen als er dan al niet iets anders leukers is.