Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lekker gamen. Cyberpunk 2077 natuurlijk spelen, verder speel ik een hoop Paradox games waarbij de CPU vaak de bottleneck is. Dit allemaal op 5120x1440@140Hz (of hoger, hoewel dat niet heel realistisch is)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ongeveer €2500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een geluidskaart die meegaat, verder alles nieuw. Huidige machine is nog van een paar generaties terug.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk altijd GPUs van AMD gehad, en daar gaat de voorkeur nu ook naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zit wat extra RAM in omdat ik ook graag de ruimte heb om te klooien met wat VMs. En ik heb een verschrikkelijke pesthekel aan LEDjes van welke kleur dan ook.
Ga je overklokken?
Niet direct, maar wel fijn om de optie te hebben.
Wat verwacht je van ons?
Vooral even een check of de onderdelen die ik nu heb geselecteerd wel goed op elkaar zijn afgesteld. Voor de aanschaf wacht ik op de aankondigingen van AMD voor hun nieuwe GPUs, voor de CPU heb ik geen zin om te wachten (de nieuwe generatie past ook op het mobo, als het echt de moeite waard is verkoop ik m'n CPU wel weer voor een nieuwe).
Dit is wat ik op dit moment bij elkaar heb gezet:
Lekker gamen. Cyberpunk 2077 natuurlijk spelen, verder speel ik een hoop Paradox games waarbij de CPU vaak de bottleneck is. Dit allemaal op 5120x1440@140Hz (of hoger, hoewel dat niet heel realistisch is)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ongeveer €2500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een geluidskaart die meegaat, verder alles nieuw. Huidige machine is nog van een paar generaties terug.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk altijd GPUs van AMD gehad, en daar gaat de voorkeur nu ook naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zit wat extra RAM in omdat ik ook graag de ruimte heb om te klooien met wat VMs. En ik heb een verschrikkelijke pesthekel aan LEDjes van welke kleur dan ook.
Ga je overklokken?
Niet direct, maar wel fijn om de optie te hebben.
Wat verwacht je van ons?
Vooral even een check of de onderdelen die ik nu heb geselecteerd wel goed op elkaar zijn afgesteld. Voor de aanschaf wacht ik op de aankondigingen van AMD voor hun nieuwe GPUs, voor de CPU heb ik geen zin om te wachten (de nieuwe generatie past ook op het mobo, als het echt de moeite waard is verkoop ik m'n CPU wel weer voor een nieuwe).
Dit is wat ik op dit moment bij elkaar heb gezet:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | MSI MEG X570 UNIFY | € 281,63 | € 281,63 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 408,33 | € 408,33 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 XL | € 176,- | € 176,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 73,89 | € 73,89 |
| 8 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm | € 20,30 | € 162,40 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK64GX4M2D3600C18 | € 242,68 | € 242,68 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Dark Power Pro 11 750W | € 176,25 | € 176,25 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Overclocking | Arctic Silver 5 - 3,5 gram | € 5,70 | € 5,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.065,88 | ||