Harman Kardon icm Tidal of Spotify

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adk156
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-10-2020
Ik ben in het bezit van een Harman kardon soundbar, speakers en subwoofer. Tot voor kort had ik daar weinig "problemen" mee. Nu gebruik ik mn Android - telefoontje om muziek te selecteren om vervolgens af te spelen op deze spulletjes.

Een tijdje heb ik Tidal en Spotify door elkaar gebruikt, en dat lijkt me verder ook geen probleem. Maar eigenlijk van de een op de andere dag is het volume van de muziek via Spotify vele malen zachter dan dat van Tidal.

Heb al van alles geprobeerd, terugzetten naar fabrieksinstellingen etc. maar het probleem blijft. Zo heeft Tidal al een meer dan fatsoenlijk volume bij stand 8 terwijl voor een vergelijkbaar niveau via Spotify 30+ nodig is.

Nu heb ik op het internet al heel wat verhalen gelezen dat het vaker voorkomt dat Spotify een heel zacht volume heeft. Maar zou dat nu in mijn geval nu ook het geval zijn ?? Ik kan het me haast niet voorstellen omdat het anders is geweest.

Daarnaast zit er ook nog es verschil in de manier hoe ik Spotify gebruik. Via casten of de ingebouwde (?) Spotify omgeving op zo'n Harman Kardon.

Iemand een idee ????