Ik zou graag een game PC samen willen stellen om de meest recente games (bijvoorbeeld Flight Simulator 2020) te kunnen spelen zonder enig probleem.
Ook ben ik aan het kijken naar een 49" Curved scherm. Grafisch moet de PC dit dus wel aankunnen. Is onderstaande setup goed genoeg? Op welke punten zouden jullie deze setup eventueel aanpassen?
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en alledaags gebruik.
- Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Rond de 1500 euro is voor mij een oke bedrag. Mag iets hoger, en uiteraard ook lager. Geen harde grens.
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb alleen nog een PC van ongeveer 10 jaar oud...dat is te verouderd allemaal.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder staat al een lijstje waarvan ik denk dat het goed is, maar hier ben ik niet zeker van.
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, geen voorkeuren.
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Games als Flight Simulator 2020 moeten vloeiend te spelen zijn op Ultra settings. Graag niet te veel geluid. Energieverbruik maakt mij niet veel uit. Uiteindelijk wil ik graag een 49" Curved scherm gaan gebruiken.
- Ga je overklokken?
Nee.
- Wat verwacht je van ons?
Ik heb zeker niet zoveel kennis als vele hier op het forum. Ik hoop dus op jullie hulp zodat ik voor een zo eerlijk mogelijk bedrag een zo mooi mogelijke PC heb.
Alvast bedankt!
Ook ben ik aan het kijken naar een 49" Curved scherm. Grafisch moet de PC dit dus wel aankunnen. Is onderstaande setup goed genoeg? Op welke punten zouden jullie deze setup eventueel aanpassen?
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en alledaags gebruik.
- Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Rond de 1500 euro is voor mij een oke bedrag. Mag iets hoger, en uiteraard ook lager. Geen harde grens.
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb alleen nog een PC van ongeveer 10 jaar oud...dat is te verouderd allemaal.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder staat al een lijstje waarvan ik denk dat het goed is, maar hier ben ik niet zeker van.
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, geen voorkeuren.
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Games als Flight Simulator 2020 moeten vloeiend te spelen zijn op Ultra settings. Graag niet te veel geluid. Energieverbruik maakt mij niet veel uit. Uiteindelijk wil ik graag een 49" Curved scherm gaan gebruiken.
- Ga je overklokken?
Nee.
- Wat verwacht je van ons?
Ik heb zeker niet zoveel kennis als vele hier op het forum. Ik hoop dus op jullie hulp zodat ik voor een zo eerlijk mogelijk bedrag een zo mooi mogelijke PC heb.
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550 Pro4 | € 130,58 | € 130,58 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC | € 719,- | € 719,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400A Digital Wit | € 86,42 | € 86,42 |
| 1 | Processorkoeling | AMD Wraith Max Cooler met RGB LED | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 109,05 | € 109,05 |
| 1 | Voedingen | Antec NeoEco Gold Zen 700W | € 85,53 | € 85,53 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 113,38 | € 113,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.568,91 | ||
[ Voor 21% gewijzigd door niels110189 op 22-09-2020 18:17 ]