Goedemiddag, ik kan er een lang verhaal van maken maar ik bespaar iedereen de leesmoeite: Kort gezegd wil ik mijn "oude" pc een upgrade geven. Het is een acer predator uit het jaar 2013/14 als het goed is, wel zit er een andere videokaart in een 1660TI OC verder is er niks veranderd aan de PC. Wel heb ik al een nieuwe netwerkkaart en een nieuwe SSD besteld. Er zit verder een i7 4790 en 16GB DDR3 ram in, derest is voor mij onbekend.
De pc gaat nog steeds als een raket kan daar niet over klagen, maar ik denk dat het eens goed is om wat delen te vervangen.
Wat ik zoek:
Het is eigenlijk niet nodig maar als nieuwe behuizing heb ik deze op het oog https://www.alternate.nl/...0HCAW2EAYYASABEgIn0vD_BwE
Want ja het oog wilt ook wat
Verder zoek ik nog een nieuw moederbord, voeding, en ram (tenzij jullie denken dat ik dat niet nodig heb dan laat ik het graag wegvallen)
Wat is me budget?
Ik wil het liefst niet teveel geld uitgeven maar wel degelijke componenten dus geen rommel.
Ik heb geen specifiek merk wat ik in gedachten had.
Verder waarvoor ik de pc ga gebruiken is voornamelijk gamen, denk hierbij aan fifa 2020 league of legends soms een keer battlefield (Medium graphics is meer als genoeg want ik speel zulke spellen toch amper)
Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven dat mij verder helpt
De pc gaat nog steeds als een raket kan daar niet over klagen, maar ik denk dat het eens goed is om wat delen te vervangen.
Wat ik zoek:
Het is eigenlijk niet nodig maar als nieuwe behuizing heb ik deze op het oog https://www.alternate.nl/...0HCAW2EAYYASABEgIn0vD_BwE
Want ja het oog wilt ook wat
Verder zoek ik nog een nieuw moederbord, voeding, en ram (tenzij jullie denken dat ik dat niet nodig heb dan laat ik het graag wegvallen)
Wat is me budget?
Ik wil het liefst niet teveel geld uitgeven maar wel degelijke componenten dus geen rommel.
Ik heb geen specifiek merk wat ik in gedachten had.
Verder waarvoor ik de pc ga gebruiken is voornamelijk gamen, denk hierbij aan fifa 2020 league of legends soms een keer battlefield (Medium graphics is meer als genoeg want ik speel zulke spellen toch amper)
Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven dat mij verder helpt
:strip_exif()/f/image/ZaAKRedrkA19ZBEeUEZFJi1Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xb8Ym49FyrTfpQkqD7HtDy1j.jpg?f=fotoalbum_large)