Windows Store 0x80070005

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Dag Allen.
Als ik probeer een game/app te downloaden via de store op mijn 2 ssd's wilt dit wel maar mijn 2 hdd's wilt dit niet.
Als ik ze selecteer en op install drukt gebeurd er niks.
Als ik ze wil verplaatsen vanaf een schijf die wel werkt krijg ik 'dit station bevat apps van een ander apparaat, deze moeten eerst verwijdert worden' klik ja en krijg ik 0x80070005.

Wat ik al heb geprobeert is
HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Microsoft > Windows > CurrentVersion> PackageRoot gecheked.
Appdata packages permissions aangepast.
wsreset
windows troubleshooter

iemand iedeen?

Windows 10 home
2004
build 19041.508

Edit.
Opeglost, er stond inderdaad nog data in wpsystem. dit weghalen heeft het opgelost.

[ Voor 28% gewijzigd door Fusi0nking op 22-09-2020 16:50 ]

Beste antwoord (via Fusi0nking op 22-09-2020 16:50)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Fusi0nking schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:30:
[...]

Nee zijn ze niet voor gebruikt.
Ik heb hier wel eerder windows store games op gehad. echter zijn deze verwijdert toen ik windows opnieuw had geinstalleerd paar maand terug...
Ik zou even controleren of ze wel echt verwijderd zijn. Kan maar zo zijn dat ze er nog wel op staan en alleen niet meer werken

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik gok Windows 10? En vast met een build-nummer?

Je startpost is wat warrig; "met permissions bezig geweest" kan net zo goed meer kapot maken dan het oplost.

Echter, de foutcode is vrij uitgebreid aanwezig op GoT; allicht dat je daar wat topics van kan doornemen? Er lijkt, met enige nuance, een issue te zitten in een update en/of de gezondheid van je OS.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:10:
Ik gok Windows 10? En vast met een build-nummer?

Je startpost is wat warrig; "met permissions bezig geweest" kan net zo goed meer kapot maken dan het oplost.

Echter, de foutcode is vrij uitgebreid aanwezig op GoT; allicht dat je daar wat topics van kan doornemen? Er lijkt, met enige nuance, een issue te zitten in een update en/of de gezondheid van je OS.
Ik heb het forum afgespeurd en niks werkens gevonden.
Heb ook de dingen (hopelijk) wat duidelijker gemaakt in de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Heb je de HDD's vroeger gebruikt om windows op te installeren? En dat staat er nog steeds op?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:22:
Heb je de HDD's vroeger gebruikt om windows op te installeren? En dat staat er nog steeds op?
Ik heb hier wel eerder windows store games op gehad. echter zijn deze verwijdert toen ik windows opnieuw had geinstalleerd paar maand terug. ik kom er echt nu pas achter dat het niet op de 2 hdd's kan aangezien de ssd wat vol begon te raken en ik wat wou verplaatsen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Fusi0nking schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:30:
[...]

Ik heb hier wel eerder windows store games op gehad. echter zijn deze verwijdert toen ik windows opnieuw had geinstalleerd paar maand terug...
Ik zou even controleren of ze wel echt verwijderd zijn. Kan maar zo zijn dat ze er nog wel op staan en alleen niet meer werken

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:33:
[...]

Ik heb op beide:
Een lege 'windowsapps' folder.
WpSystem
WUDownloadcache

'verborgen' folders komen:

Arc temp
msdownld.tmp

nog tevoorschijn

Dit zijn de enige folders die ik potentieel kan zien die er 'iets' mee te maken kunnen hebben. Verder zie ik niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusi0nking
Edit.
Opeglost, er stond inderdaad nog data in wpsystem. dit weghalen heeft het opgelost.
Pagina: 1