Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Beeldscherm afmetingen 1920x1080
Wat is je budget? max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nope maar wel zoals een van deze twee hier beneden met een redelijke dunne rand
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Asus of Acer heeft toch wel mijn voorkeuren qua uiterlijk
deze 2 bovenstaande heb ik dan uitgezocht maar welke lijkt jullie beter om games te spelen van nu maar ook van vroeger zeg maar , maar ook films op te kunnen kijken
of als jullie nog andere weten sta ik er ook voor open
Groeten
Ruud
Ik zoek een?
Beeldscherm afmetingen 1920x1080
Wat is je budget? max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nope maar wel zoals een van deze twee hier beneden met een redelijke dunne rand
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Asus of Acer heeft toch wel mijn voorkeuren qua uiterlijk
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Acer EK220QA Zwart | € 80,82 | € 80,82 |
| 1 | Monitoren | Asus TUF Gaming VG249Q1R Zwart | € 180,95 | € 180,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 261,77 | ||
deze 2 bovenstaande heb ik dan uitgezocht maar welke lijkt jullie beter om games te spelen van nu maar ook van vroeger zeg maar , maar ook films op te kunnen kijken
of als jullie nog andere weten sta ik er ook voor open
Groeten
Ruud