beeldscherm keuze probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ruud1985
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-07-2025
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?

Beeldscherm afmetingen 1920x1080

Wat is je budget? max 200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nope maar wel zoals een van deze twee hier beneden met een redelijke dunne rand

Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Asus of Acer heeft toch wel mijn voorkeuren qua uiterlijk

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MonitorenAcer EK220QA Zwart€ 80,82€ 80,82
1MonitorenAsus TUF Gaming VG249Q1R Zwart€ 180,95€ 180,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 261,77

deze 2 bovenstaande heb ik dan uitgezocht maar welke lijkt jullie beter om games te spelen van nu maar ook van vroeger zeg maar , maar ook films op te kunnen kijken

of als jullie nog andere weten sta ik er ook voor open

Groeten

Ruud

Alle reacties

• Kamato
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Van deze twee sowieso de asus. Die heeft hogere refreshrate, snellere responstijd, en is ips in plaats van va.

• ruud1985
thanx

dacht al zoiets maar toch ook even aan de kenners vragen he zijn er mensen die iets beter weten of is het gewoon de asus?

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-01 11:49
Acer heeft een monitor met 165h scherm en is 27".

pricewatch: Acer Nitro XV270 Zwart

Die zou je ook nog kunnen overwegen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:56

Barrycade

Through the...

Beeldscherm afmetingen 1920x1080
Da's een resulutie hè geen afmeting. Ik zou bv nooit een HD scherm op 27" aanraden. Zeker niet als je op normale afstand van het scherm zit. Dan kan je de pixels tellen.

Keuze van TS snap ik sowieso niet. Hoezo 2 schermen met zo veel prijsverschil naast elkaar zetten?

Wat is je doorslaggevende specificatie? Wat is het belangrijkste? Dunne vezels, diep zwart voor films? Of toch meer geschikt voor hardcore gaming?

• ruud1985
Zit idd op een normale afstand van me beeldscherm aan me bureau

Dunne vezels en diep zwart voor films zegt me niks echt een leek daarin wat dat betreft heb nu deze staan

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MonitorenHP Pavilion 2309v Zwart€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

En ben bezig met een nieuwe pc te bouwen maar dan wil ik ook een mooi schermpie erbij met een hdmi ingang en niet alleen vga is nogal oud he maja mijn pc stamt ook uit 2004🤦‍♂️

• soldin
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-01 19:18
Als je een Acer monitor wilt, dan is deze geschikt. IPS paneel, 24'' 1080p en 144hz meer heb je niet nodig zou ik zeggen:
pricewatch: Acer Nitro XV240Y Zwart
Pagina: 1