Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ergonomische werklaptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jonko Klapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-10-2020
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop die ik wil vervangen wordt voor 100% werk gebruikt, hoofdzakelijk mailen, websurfen, databases en het gebruik van de meeste office programma's.

Oude laptop wordt vervangen omdat de batterij niet meer geweldig is (2,5 uur), toetsenbord goedkoop is, muispad niet lekker reageert en omdat hij niet lekker werkt, vorm van de zijkanten zitten niet lekker op de polsen.

Wat is je budget?
Budget is rond de €1000,- meer mag.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik gebruik de laptop alleen buitenshuis want ik heb thuis een goede pc. Lange accu en laag gewicht zijn dus pre.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Premium is de voorkeur, extra functies zijn leuk.
HUAWEI MateBook 14 2020 i7/16/512G/MX350
Lenovo IdeaPad S540-13ARE (82DL002TMH)

Alle reacties

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Maak zelf zowel zakelijk (ThinkPad T470) als privé (Yoga S740) gebruik van Lenovo laptops en beiden bevallen me erg goed qua bouwkwaliteit, typecomfort, etc. Je krijgt naar mijn mening prima waar voor je geld bij dit merk.

Een laptop en ergonomisch werken is eigenlijk per definitie een no-go. Als je dit voor elkaar wil hebben, ontkom je niet aan een standaard om het scherm op ooghoogte te brengen. En vervolgens een los toetsenbord en muis voor de bediening.

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:52
Ik zou ook zeker kijken naar de HP ProBook's en de Dell Latitude serie. Dit zijn beide ook erg goede, betaalbare business notebooks.