Maar wel vetjes
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Deze is wel zeer stoer.Op vrijdag 10 augustus 2001 20:57 schreef MiWa-r het volgende:
Ja ik heb er ook maar 1 gemaakt,
[afbeelding]
hij is een beetje gebaseerd op mijn oude wallpaper
Gelijk maares kijken ofik nog weet hoe ik em erin moet hacken ...
* Jive draait Win2k+SP2
onder SP2 moet je het anders aanpakken. je moet opstarten in de rescue console mode en dan het bestand overschrijven. opstarten en alles werkt prima.Op zondag 12 augustus 2001 12:15 schreef Hunter het volgende:
Is iemand dit al gelukt met SP2 ?
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Rescue console?Op zondag 12 augustus 2001 12:50 schreef stappel_ het volgende:
[..]
onder SP2 moet je het anders aanpakken. je moet opstarten in de rescue console mode en dan het bestand overschrijven. opstarten en alles werkt prima.
1 - kheb geen CD momenteel.
2 - ik krijg 'm ook nooit bootable.
Booten->F8->copy files->rebooten->voilà!
Ik heb SP1 maar het schijnt dat deze methode ook werkt onder SP2. Ik heb een dual boot met W98. Opstarten in dos mode van 98 (want die start vele malen sneller op dan de safemode van W2K), NTOSKRNL.EXE en eventueel MSGINA.DLL vervangen en hoppakee!! Werkt als een zonnetje.
Nou nog even die blauwe ani-balken in Z-W zien te krijgen...
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Dan hoef je de system file check niet te disablen...
Intentionally left blank
Verwijderd
Thanks, hij toet etOp zondag 12 augustus 2001 12:50 schreef stappel_ het volgende:
[..]
onder SP2 moet je het anders aanpakken. je moet opstarten in de rescue console mode en dan het bestand overschrijven. opstarten en alles werkt prima.
Bovenstaande werken alleen (met balkje enzo) voor W2K.
best koelOp vrijdag 10 augustus 2001 20:57 schreef MiWa-r het volgende:
Ja ik heb er ook maar 1 gemaakt,
[afbeelding]
hij is een beetje gebaseerd op mijn oude wallpaper
alleen een werkende URL zou ik veel koeler vinden
Verwijderd
O sorry, je moet even door naar "Stuff"Op maandag 13 augustus 2001 12:23 schreef mythor het volgende:
[..]
best koel
alleen een werkende URL zou ik veel koeler vinden![]()
dus www.miwa-r.f2s.com en naar "Stuff".

(enneuh, je kan het geloven of niet maar aan dat gifje is niets gefotosoept)
Heerlijk progje, dat Resource Hacker