Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Afstudeeropdracht bij Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 2.645 views

• IvoZee
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 29-01 10:27
Mede-auteur:
  • Moonsugar
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online

Moonsugar

Hallo iedereen,

Mijn naam is Ivo, 24 jaar en ik ben momenteel bezig aan mijn afstudeerproject bij Tweakers voor de opleiding ICT & Media Design.

Voor mijn opdracht doe ik onderzoek naar de ‘mijn product omgeving’ waar de functies inventaris, wenslijst en price alerts te beheren zijn. Binnen dit onderzoek ben ik op zoek naar de huidige situatie van deze omgeving en hoe gebruiksvriendelijk deze functies momenteel zijn.

Om de huidige situatie te onderzoeken wil ik graag een gebruikersonderzoek doen in de vorm van een interview met daarin een aantal vragen en usercases die gaan over de gebruiksvriendelijkheid van de functies.

Binnen deze groep ben ik op zoek naar mensen die Tweakers vaker gebruiken om spullen te kopen en/of verkopen. Hierbij heb ik het over pricewatch (instellen van price alerts en wenslijsten) en vraag & aanbod. Graag zou ik bij een aantal van jullie een online interview willen afnemen met daarbij een kleine usability test. Dit zal in totaal niet meer dan 20-30 minuten tijd in beslag nemen.

De resultaten en inzichten van deze test ga ik gebruiken om de usability van de huidige omgeving te verbeteren om zo de functies hiervan toegankelijker te maken.

Laat maar weten via een DM of reactie op dit topic als je interesse hebt en mij zou willen helpen. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen! Ik ben overigens flexibel qua tijd, dus ik heb ook in avonden tijd om deze test af te nemen.

Alvast bedankt!
Groetjes,
Ivo

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 13:03
Wat ik handig zou vinden is wat HWI had: je wenslijstje importeren in de winkelmand.
Heb vaak genoeg dat ik mensen help met het bestellen, en dat ze dan alsnog de verkeerde onderdelen bestellen omdat ze fout klikken -.-

ps - wil best helpen met de test, weet alleen neit of ik slaag ;)

[Voor 13% gewijzigd door 99ruud99 op 22-09-2020 10:25]

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik gebruik de pricewatch en V&A best regelmatig (en eigenlijk ook al ontzettend lang :P ), dus als ik kan helpen laat het maar weten :)

Benq Mobiuz EX2710 monitor review

• DePaul
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:44
Wat mijn bovenbuurman zegt geldt ook voor mij dus kom maar door :)

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Geen idee wat dit in V&A Overig doet. Ik laat hem wel staan, reacties aub via DM aan @IvoZee .

[Voor 9% gewijzigd door Microkid op 22-09-2020 18:53]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True