Ik zei dat niet iedereen even technisch is als jij. Dat is een compliment. Maar als je echt wil kan je het ook op de gemene manier interpreteren.

Dat had ik niet gezien.
@
Voutloos Ja, ik snap dat niet elke gebruiker technisch is. Maar net als een patient bij een dokter, is het wel fijn om de symptomen en de locaties te weten, zodat er beter ingegrepen kan worden, en niet meteen de "NUKE ALL" knop ingedrukt hoeft te worden.
Als developer ben ik ook voor een lekker concrete melding.
Maar als het probleem lastig te reproduceren is, zou de melding uit topicstart toch al voldoende moeten zijn. En dat heb je dus al doorgegeven.
“Nuke all” zal ik niet zo gauw zeggen, dat speelt helemaal niet. Ik ben gewoon nogal fel op het support kunnen leveren door de Googles en Facebooks van deze wereld. Dus niet de uitersten waarbij een melding maken een te hoge drempel heeft of dat dan alles maar uit moet, maar er lekker tussen in: “Hee dienstverlener, een url A op tijdstip B vinden we niet tof, ik heb nog een detail C voor je maar D en E weet ik niet, kan je helpen?” Als dat niet voldoende is, ligt het aan de monitoring opties van leverancier.
Ja banners zijn kut, maar wij doen echt ons stinkende best om er een best of both worlds van te maken.
Ok cool