Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoi,

Ik wil de Google Pixel Buds (zwart) kopen. Nou lijkt mij bigapplebuddy een optie. Heeft iemand ervaring hiermee? Of betere opties? Ik heb mijn Pixel telefoon in het verleden via de Duitse MediaMarkt en de Google Store gekocht (via een vriend die in Duitsland woont). Maar de zwarte versie is alleen in de UK te verkrijgen. De post relay services werken vaak niet, die staan op een blacklist bij Google. Het is bijna alsof ze geen geld willen verdienen :X

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:25
https://store.google.com/...product/google_pixel_buds

hier misschien zoals de vorige keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Zoveel tekst heb ik toch niet getypt toch? Wel lezen he ;) Ik wil de zwarte versie, die is alleen in de UK in Europa. En via zo'n huifkar/proxy mail gaat het vaak fout omdat die op een blacklist staan bij Google. Dus op die manier uit de UK bestellen gaat niet. Dus als iemand betere alternatieven weet? Of die import service uit de US die ik noem kan aanraden?

[ Voor 8% gewijzigd door UPPERKEES op 22-09-2020 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frikandel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-05 09:25
Vroeger (rond Pixel 2/3 release date) heb ik zonder problemen Huifkar kunnen gebruiken, en voor zover ik weet staat die site nog niet op de blacklist (maar dat weer ik natuurlijk niet zeker).

Voor mijn pixel buds heb ik een maand of 3 geleden de (witte) pixelbuds via ChromeIt gehaald. Hier heb ik 215 euro voor betaald, dus was wel een redelijke prijs. Deze stonden niet op hun website, ik heb ze er een mailtje voor gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlorcp
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-02 08:05
Ik heb zojuist in de Google Duitsland store besteld met dezelfde truuk als mijn pixel 4 vorig jaar;
- als zip code 0000
- in het 2e adresveld de Nederlandse zipcode en 'The Netherlands'
- International delivery, niet standard delivery

We gaan het meemaken. Vorig jaar oktober ging het goed met de pixel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
warlorcp schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:56:
Ik heb zojuist in de Google Duitsland store besteld met dezelfde truuk als mijn pixel 4 vorig jaar;
- als zip code 0000
- in het 2e adresveld de Nederlandse zipcode en 'The Netherlands'
- International delivery, niet standard delivery

We gaan het meemaken. Vorig jaar oktober ging het goed met de pixel 4.
Dat is een leuke trucje, laat maar weten of het werkt. Dan ga ik kijken of dat ook werkt voor de UK store die de black version verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warlorcp
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-02 08:05
AquaL1te schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:11:
[...]

Dat is een leuke trucje, laat maar weten of het werkt. Dan ga ik kijken of dat ook werkt voor de UK store die de black version verkoopt.
Het is niet gelukt. Mijn bestelling is zojuist geannuleerd om reden 'wij bezorgen niet in die regio'.
Jammer, vorig jaar ging het dus wel.
Pagina: 1