Ik zoek een?
CPU
Memory (32GB)
Moederbord
Voeding
Wat is je budget?
Ongeveer 500€ alles bij elkaar.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor een merk. Wil wel gaan voor de nieuwe Ryzen 4000 series. Waarschijnlijk de 4600, als upgrade van mijn huidige 1600.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen en af en toe een beetje kloten met VM's, maar dat is niet het hoofddoel.
Huidige systeem: gallery: JanW
De 3600 staat er nu in als placeholder. De 4600 zal qua prijs niet gelijk zijn. Geheugen staat op de QVL in de 64GB variant, maar dat lijkt me dan geen probleem te moeten geven.
Als moederbord twijfel ik nog tussen deze in mijn lijstje en dit moederbord: pricewatch: Asus ROG Strix B550-F Gaming. Helaas wel de cashback van Asus gemist, die is vorige week afgelopen, had toch 30€ gescheeld
CPU
Memory (32GB)
Moederbord
Voeding
Wat is je budget?
Ongeveer 500€ alles bij elkaar.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor een merk. Wil wel gaan voor de nieuwe Ryzen 4000 series. Waarschijnlijk de 4600, als upgrade van mijn huidige 1600.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen en af en toe een beetje kloten met VM's, maar dat is niet het hoofddoel.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Pro | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 109,05 | € 109,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 452,05 | ||
Huidige systeem: gallery: JanW
De 3600 staat er nu in als placeholder. De 4600 zal qua prijs niet gelijk zijn. Geheugen staat op de QVL in de 64GB variant, maar dat lijkt me dan geen probleem te moeten geven.
Als moederbord twijfel ik nog tussen deze in mijn lijstje en dit moederbord: pricewatch: Asus ROG Strix B550-F Gaming. Helaas wel de cashback van Asus gemist, die is vorige week afgelopen, had toch 30€ gescheeld
[ Voor 14% gewijzigd door JanW op 22-09-2020 11:27 ]