Toon posts:

Welke I/O controller bij A7V266 syteem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welek i/o is slim om bij dit systeem te plakken? Die A7V heeft geen on-board I/O he, of vergis ik me?

Asus A7V266 http://www.asus.com.tw/products/motherboard/ddr266/a7v266/index.html

AMD Athlon Thunderbird 1200 (266MHz FSB)

2x256MB PC2100 DDR SDRAM (Micron / Crucial)

Verwijderd

Lijkt me toch wel handig als er op elk moederbord een controller zit, anders kan je er namelijk geen ruk mee >:)

Verwijderd

Topicstarter
kee, was dus weer domme vraag, mijn vorige pc was een 486 DX4 dus je ziet de stappen die ik neem :)

maw no need voor een aparte i/o kaart, of heeft het wel voordelen? waarom nemen mensen die dingen dan?

Verwijderd

Mwa, ik ben van een 386SX16 naar een dikke P2-467 gegaan, DAT merk je pas :P

Verwijderd

Topicstarter
What's next, P4/2Gig of Palo? :)

BTW, ff zere neus: er wordt op de site van Asus niks gezegd over on-board IO, ik zal wel erg dom lijken nu ik het opnieuw vraag, maar weet gij zeker dat dat erop zit?

Verwijderd

Als je je bak een beetje op orde houdt, en af en toe wat upgrade kannie nog best wel een tijdje mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja psies, dat is waar ik me deze week mee bezig schijn te houden... het begon met een HDD, toen extra compoorten... nu ga ik al kijken voor een ander hart... :?

Vind jij het een slimme stap/keuze, wat ik daarboven voorstelde?

Verwijderd

Als ik NU een pc zou moeten kopen, zou ik een 1,4 GHz Thunderbird kopen.

Tja, DX4 is redelijk onwerkbaar inmiddels, ik wacht geduldig af op de nieuwe p4 met geoptimaliseerde software, en dan misschien mobo en cpu vervangen... rest is nog goed :)

HM, je hebt een p3, dan zou ik nog lekker een jaartje wachten :)

Verwijderd

Topicstarter
Uhh... mijn VORIGE pc was een DX4 he :) kep nu een P3/500 (read de specs) :z ... maar je hebt gelijk... alleen vinnik de 1,4 iets te duur in vergelijking met... en de P4 vind ik tot nog toe, zoals je al aangeeft niet zo bijzonder
Pagina: 1