Auto AUX heel erg zacht volume

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkpurster
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-06-2021
Hallo allemaal,

ik heb een Pioneer auto radio,deze zat al in mn VW lupo toen ik hem kocht. Nu leek het me leuk om muziek te spelen via spotify. aangezien er alleen een AUX en usb poort in zit kan dit helaas niet met bluetooth. Dus heb ik een aux kabel gehaald, hij geeft het geluid wel door maar het Volume is erg laag in vergelijking tot mn radio. Als ik radio speel is volume 20 genoeg met AUX moet ik de radio op max hebben. Mn telefoon is een samsung A71. Iemand een idee om dit te fixen?

Mn media volume staat niet laag, en aux volume kan ik in settigns van mn radio helaas niet aanpassen.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-01 14:30
In mijn auto exact hetzelfde. Koptelefoonuitgang is nou eenmaal niet zo heel krachtig.
Enigste oplossing zou een voor/tussenversterkertje zijn. Maar of dat het waard is?

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49
Neem aan dat je je telefoon wel zo hard mogelijk zet? Soms moet je een speciale handeling doen om de db limiet te overrulen.

Daarnaast kan je nog kijken of je op de radio de gevoeligheid van de aux kunt instellen, soms kan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512757

Ik kan dit apparaatje aanraden: Baseus radio transmitter

Baseus transmitter gebruikt bluetooth -> radio frequentie om te kunnen afspelen.

Echt bizar heb het sinds afgelopen week, werkt geweldig geen enkele storing.

Kwestie van je autoradio op dezelfde frequentie zetten als het apparaatje (die via BT met je telefoon is verbonden) en voila..

Misschien een oplossing....

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 512757 op 21-09-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat kan aan verschillende zaken liggen: de output van jouw mediaspeler aan de kabel (zwakke output), maar ook de kabel zelf. Een korte goed geisoleerde kabel draagt meer signaal over aan jouw radio dan bijvoorbeeld zo`n 2 meter Action snoertje van €1,29.

Ik zou het dus eerst proberen met een heel kort aux-kabeltje, voordat je bakken met geld gaat uitgeven aan andere hardware. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A