Hallo.
Ik ben aan het kijken naar een andere telefoon omdat ik heel problemen ervaar met mijn Sony Xperia XZ1 compact.
Het is voornamelijk de antenne die het steeds slechter gaat doen waardoor ik constant de telefoon moet herstarten, en nog wat meerdere problemen.
Opsturen voor reparatie begin ik niet aan, het probleem wat ik onder vindt wordt niet opgelost of je bent hem 2 tot 3 maand kwijt waarna er nog steeds niks veranderd is.
Dus ik ben naar mijn telefoon provider (T-Mobile) geweest om te kijken naar een andere.
Hier werden mij de volgende toestellen aangeraden:
Sony Xperia 10II. pricewatch: Sony Xperia 10 II Zwart
Oppo A72. pricewatch: Oppo A72 (4GB ram) Zwart
Oppo A91. pricewatch: Oppo A91 (8GB ram) Zwart
Huawei P30 lite. pricewatch: Huawei P30 lite (4GB, 128GB opslag) Zwart
Ook werden mij de Samsung A41 en A51 aangeraden maar hier begin ik niet aan omdat ik in mijn kenniskring heel negatieve verhalen hoor over deze toestellen.
De Huawei spreekt mij zelf wel aan, maar hoor verschillende verhalen hier over dat ze niet meer geupdate en ondersteunt worden.
De Oppo's twijfel ik ook over omdat ik weinig tot geen reviews kan vinden.
Budget gemiddeld: €350.-
Wat ik er mee doe:
WhatsApp - Facebook - Navigatie - Camera, voor de rest niet veel meer.
Wat zouden jullie me kunnen aanraden.
Mvg Beltie.
P.S. Persoonlijk had ik liever een wat kleiner toestel maar ja die vindt je niet meer.
Water en stof bestendig vindt ik ook belangrijk (vanwege dat ik in de landbouw zit)
Maar ja dat vindt je niet met mijn budget.
Of je komt op een Xcover of een Cat waar ik ook vele slechte verhalen over hoor.
Ik ben aan het kijken naar een andere telefoon omdat ik heel problemen ervaar met mijn Sony Xperia XZ1 compact.
Het is voornamelijk de antenne die het steeds slechter gaat doen waardoor ik constant de telefoon moet herstarten, en nog wat meerdere problemen.
Opsturen voor reparatie begin ik niet aan, het probleem wat ik onder vindt wordt niet opgelost of je bent hem 2 tot 3 maand kwijt waarna er nog steeds niks veranderd is.
Dus ik ben naar mijn telefoon provider (T-Mobile) geweest om te kijken naar een andere.
Hier werden mij de volgende toestellen aangeraden:
Sony Xperia 10II. pricewatch: Sony Xperia 10 II Zwart
Oppo A72. pricewatch: Oppo A72 (4GB ram) Zwart
Oppo A91. pricewatch: Oppo A91 (8GB ram) Zwart
Huawei P30 lite. pricewatch: Huawei P30 lite (4GB, 128GB opslag) Zwart
Ook werden mij de Samsung A41 en A51 aangeraden maar hier begin ik niet aan omdat ik in mijn kenniskring heel negatieve verhalen hoor over deze toestellen.
De Huawei spreekt mij zelf wel aan, maar hoor verschillende verhalen hier over dat ze niet meer geupdate en ondersteunt worden.
De Oppo's twijfel ik ook over omdat ik weinig tot geen reviews kan vinden.
Budget gemiddeld: €350.-
Wat ik er mee doe:
WhatsApp - Facebook - Navigatie - Camera, voor de rest niet veel meer.
Wat zouden jullie me kunnen aanraden.
Mvg Beltie.
P.S. Persoonlijk had ik liever een wat kleiner toestel maar ja die vindt je niet meer.
Water en stof bestendig vindt ik ook belangrijk (vanwege dat ik in de landbouw zit)
Maar ja dat vindt je niet met mijn budget.
Of je komt op een Xcover of een Cat waar ik ook vele slechte verhalen over hoor.