Online asynchrone multiplayer strategy game gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edrijk
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-10-2020
Hallo,

Ik ben op zoek naar een online game, maar kom niet echt verder. Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen.

Ik ben op zoek naar een online game waar we met een groep van tussen de 20 en 50 mensen aan deel kunnen nemen. Het is prima als de groep in teams wordt ingedeeld, maar individueel kan ook. Het is niet wenselijk dat mensen van buiten die groep deel kunnen nemen, dus een openbare game heeft weer niet de voorkeur.

De hardware die die groep gebruikt is gevarieerd (vooral Windows- en Mac gebaseerd), maar zeker geen high-end gaming systemen. Dus het zou ideaal zijn als je aan een browser genoeg hebt om deel te nemen.

Verder lijkt het een behoorlijke uitdaging te worden om mensen op hetzelfde moment online te krijgen, dus ik zoek eigenlijk een a-synchroon spel waar je bijvoorbeeld 1 keer per dag iets kan doen. Ik heb in het verleden wel eens meegedaan aan het spel Diplomacy, maar ik ben benieuwd of er meer spellen zijn die aan bovenstaande wensen voldoen.

Heeft iemand hier een idee?

alvast bedankt,
Erwin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartenBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 18:09
Dit klinkt een beetje zoals https://www.tribalwars.nl/ ? Heb dit wel zelf al geen jaren meer gespeeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
20+ is wel moeilijk om privaat te krijgen.

Als je met 16 genoegen neemt is neptune's pride een aanrader. En de engine kan meer personen aan dus als je je op de discussies op de forums van die game mengt kun je misschien ook een persoonlijke mega-game hosten.

[ Voor 34% gewijzigd door paul23 op 18-10-2020 01:30 ]