Hallo,
Vraag over geadviseerde grafische kaart en voeding tbv triple screen voor iRacing.
Ik wil mijn bestaande PC die ik (alleen) gebruik voor Iracing upgraden zodat ik met drie monitoren kan racen ipv één.
Huidige PC is een Medion Erazer P66038 met
CPU : I5-8400
RAM : 32 Gb (was 8 GB standaard)
GPU : Nividia GTX 1060 - 3GB
Monitor : LG 27GL650F-B (144 Hz).
Hiermee haal ik FPS van ver boven de 150 met gemiddelde settings maar dit gaat met deze GPU denk ik niet lukken met drie van dezelfde LG monitoren. En een zwaardere GPU heeft ongetwijfeld een zwaardere voeding nodig in deze PC.
Mijn vragen :
1) Welke grafische kaart geadviseerd voor iRacing, gemiddelde grafische settings en ca. 100 FPS.
Geen voorkeur voor Freesync of G-Sync omdat de LG beiden aankan. Laat mij graag adviseren
2) Past de kaart dan wel in dit moederboard / kast (check)
2) Vermogen van de bijbehorende voeding.
Budget voor kaart en voeding schat ik op zo'n € 500,-.
Ik hoor graag,
Dirk
Vraag over geadviseerde grafische kaart en voeding tbv triple screen voor iRacing.
Ik wil mijn bestaande PC die ik (alleen) gebruik voor Iracing upgraden zodat ik met drie monitoren kan racen ipv één.
Huidige PC is een Medion Erazer P66038 met
CPU : I5-8400
RAM : 32 Gb (was 8 GB standaard)
GPU : Nividia GTX 1060 - 3GB
Monitor : LG 27GL650F-B (144 Hz).
Hiermee haal ik FPS van ver boven de 150 met gemiddelde settings maar dit gaat met deze GPU denk ik niet lukken met drie van dezelfde LG monitoren. En een zwaardere GPU heeft ongetwijfeld een zwaardere voeding nodig in deze PC.
Mijn vragen :
1) Welke grafische kaart geadviseerd voor iRacing, gemiddelde grafische settings en ca. 100 FPS.
Geen voorkeur voor Freesync of G-Sync omdat de LG beiden aankan. Laat mij graag adviseren
2) Past de kaart dan wel in dit moederboard / kast (check)
2) Vermogen van de bijbehorende voeding.
Budget voor kaart en voeding schat ik op zo'n € 500,-.
Ik hoor graag,
Dirk