Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_name_is_koen
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-05 13:19
Ik heb per toeval een iphone xr in mijn bezit gekregen en probeer ermee te doen wat ik op android ook deed. Een van de dingen die me niet lukt is om een dvd met hoofdstukken af te spelen. Ik heb de iso op de iphone staan maar krijg hem niet geopend. Ik heb ondertussen talloze media spelers geprobeerd maar geen succes. Deze dvd wil ik ook kunnen afspelen zonder internet verbinding.
Is het niet mogelijk dit met ios14 te doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 13:16
Google leert dat het inderdaad niet kan, maar dat er wel mogelijkheden voor zijn:
http://brorsoft.cn/tutori...image-on-ios-devices.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Eerste hit op Google :)

http://acertainfruitcompa...image-on-iphone-ipad.html

Met Infuse kan het kennelijk.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_name_is_koen
Infuse kan de iso laden en afspelen. Daarna moet ik wel abonneren want in de gratis versie kan ik niet verder. Maar ik heb daarna verder gezocht en vond dat infuse niet overweg kan met dvd menus. In het geval van deze dvd heb ik dat spijtig genoeg nodig.

https://community.firecor...no-iso-menu-support/15812

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hoe belangrijk zijn de menus? Kan je de DVD niet rippen naar een ander (vaak efficienter) formaat?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_name_is_koen
Lelletje schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:16:
Google leert dat het inderdaad niet kan, maar dat er wel mogelijkheden voor zijn:
http://brorsoft.cn/tutori...image-on-ios-devices.html
Ik draai geen windows dus ik kan het programma niet proberen. Maar het interessante is dat er inderdaad iets zou zijn voor ios. Er wordt niet over menus gesproken maar het is een piste die ik eens ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_name_is_koen
Snake schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:15:
Hoe belangrijk zijn de menus? Kan je de DVD niet rippen naar een ander (vaak efficienter) formaat?
Het is een dvd met fysieke oefeningen waar ik drie dagen per week een ander programma doe. Dus telkens zou ik een ander menu item nemen om de oefeningen voor die dag te selecteren. Misschien is het mogelijk de verschillende chapters eruit te halen en er een dagprogramma van te maken.

• my_name_is_koen
Een update want het is gelukt met mrmc lite. Gratis zelfs. Bij mijn eerste pogingen had ik opgegeven met dit programma omdat hij het lokale bestand niet vond. Maar daarna heb ik in de map die het creerde op de iphone submap per submap geprobeerd een kopie te plaatsen. Uiteindelijk vond die het in de playlist map wel, op zoek naar een playlist. Ik kan het nu afspelen met menus.

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:40
Ik herken je probleem. Zelf heb ik uit de ISO's het hoofdfilmbestand gehaald en met de gewenste taal en ondertitels in een MKV gestopt via MAKEMKV. Deze kan voorts door bijvoorbeeld VLC op de iPad afgespeeld worden.

Aangezien ik geen compressie toepas bij het creëren van de MKV heb ik geen kwaliteitsverlies.

Werkt ook goed met Blu-ray ISO's.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
Gebruik HandBrake om ISO's om te zetten naar mkv / mp4 / ..., met ondertitels (ook externe toe te voegen) en jouw selectie aan audio tracks en hoofdstukmarkering en ...

Het DVD tijdperk is voorbij!
Pagina: 1