Op mijn XIaomi Mi A3 lijkt het alsof er altijd een alarm is gezet die 10 tot 15 minuten in de toekomst staat. Dit alarm gaat echter nooit af. Ik zie dit tussen de notificaties, en op het startscherm. Zie bv de screenshot hieronder (als ik nu kijk, staat het alarm overigens op 10:14 uur). Ik kan echter niet vinden waar dit vandaan komt. Vermoedelijk is het een app, maar hoe kom ik erachter welke app het is ... Kortom: heeft iemand tips?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LxYVOfUUrde2N9kr6th9LwwI.jpg?f=user_large)
Vergeten: hier staat iets soortgelijks, maar die app heb ik niet. Wel gebruik ik Any.do, maar lijkt me stug dat een redelijke normale app dit veroorzaakt? (Ik kan niet zonder deze app overigens.
)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LxYVOfUUrde2N9kr6th9LwwI.jpg?f=user_large)
Vergeten: hier staat iets soortgelijks, maar die app heb ik niet. Wel gebruik ik Any.do, maar lijkt me stug dat een redelijke normale app dit veroorzaakt? (Ik kan niet zonder deze app overigens.
[ Voor 20% gewijzigd door pven op 21-09-2020 10:10 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||