Vraag

• svdveen1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Beste mede-forummers.
Misschien hebben jullie hier een idee over... Ik wil een Samsung S20 kopen en ik zag dat de S20 serie uitgebreid gaat worden binnenkort met een zogenaamde S20 Fan edition.
Ik vroeg me af of dit een prijsverlagend effect gaat hebben op de standaard S20. Je zou denken dat de grote retailers met best een voorraad zitten en ze niet zitten te wachten op een uitbreiding omdat dat ten koste gaat van de verkopen van de voorraad die ze al hebben.
En dat zou dan weer een prijsverlagend effect hebben op de standaard S20. Of zit ik daarmee verkeerd te denken?

Bedankt alvast voor jullie gedachten...

Alle reacties

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-11 21:56
Integendeel, als je ziet dat de S20 FE 5G 799euro gaat kosten dan zal iedereen wel een reguliere S20 willen nu.
Bij mijn provider die dikwijls de max adviesprijs gebruikt, was hij een maand of 2 geleden al met 100euro naar beneden gegaan. Dus prijsdalingen van Samsung uit zal niet voor 1 januari zijn.

• hstrr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:24
svdveen1 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:39:
Beste mede-forummers.
Misschien hebben jullie hier een idee over... Ik wil een Samsung S20 kopen en ik zag dat de S20 serie uitgebreid gaat worden binnenkort met een zogenaamde S20 Fan edition.
Ik vroeg me af of dit een prijsverlagend effect gaat hebben op de standaard S20. Je zou denken dat de grote retailers met best een voorraad zitten en ze niet zitten te wachten op een uitbreiding omdat dat ten koste gaat van de verkopen van de voorraad die ze al hebben.
En dat zou dan weer een prijsverlagend effect hebben op de standaard S20. Of zit ik daarmee verkeerd te denken?

Bedankt alvast voor jullie gedachten...
Ben me ook aan het oriënteren voor een nieuwe smartphone, de S20 is ook een van de opties.
Heb niet echt haast om de knoop door te hakken en wacht zo wie zo tot de black Friday dagen in November, kijken wat dan de prijzen gaan doen, dus als u nog even kunt wachten is het misschien de moeite waard om Black Friday af te wachten.

• svdveen1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
hstrr schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:58:
[...]

Ben me ook aan het oriënteren voor een nieuwe smartphone, de S20 is ook een van de opties.
Heb niet echt haast om de knoop door te hakken en wacht zo wie zo tot de black Friday dagen in November, kijken wat dan de prijzen gaan doen, dus als u nog even kunt wachten is het misschien de moeite waard om Black Friday af te wachten.
Bij toeval vandaag gezien dat bij de Mediamarkt er een cashbackactie van Samsung loopt, je krijgt 100 euro terug bij aanschaf van een S20 deze week.
Wellicht trekt dat je over de streep? Voor mij heeft het wel de doorslag gegeven...

• hstrr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:24
svdveen1 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:13:
[...]

Bij toeval vandaag gezien dat bij de Mediamarkt er een cashbackactie van Samsung loopt, je krijgt 100 euro terug bij aanschaf van een S20 deze week.
Wellicht trekt dat je over de streep? Voor mij heeft het wel de doorslag gegeven...
Bedankt voor de tip, ga het zeker overwegen deze week, heb even op de website gekeken geld ook voor de
5G uitvoering doch die heeft een meerprijs van 150.00 euro boven de 4G uitvoering, is toch fors meer alleen voor 5G.
Ga nog even overwegen maar denk dat het 4G zal worden.