4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Misschien is het geen slecht idee om uberhaupt de boel hier en daar te laten moddeen door meerdere personen; dat geeft wellicht hier en daar een frisse kijk!
Jag, welcome back! Spaar je het "How to become a DJ topic" een beetje, want dat is een klein ongepolijst juweeltje imho!
[ow, prettige vacantie... iets wat MisterDon dus helemaal niet heeft deze zomer...
Fashionably sensitive, but too COOL to care
...en jij hier auw tegen je oren zeggen???Op vrijdag 10 augustus 2001 02:15 schreef JoeCool het volgende:
Ik zou zeggen: Tot Sinas, en auf wienerschnitzel maar weer !!!!!
Ga je schamen!!! Dit taalgebruik weegt het niet op tegen een loudnessknop!
En zoals hierboven al is gezegd , mag je wat mij betreft als mod aanblijven ...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ga je nog ergens heen dan? Want als je met je reet in de zon wilt liggen, moet je niet in NL. blijven!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Prettige vakantie, je hebt het verdient.
No news is bad news.
Verwijderd
ga maar lekker naar terschelling. kun je lekker in de vijfpoort hangen
sorry dat moest ik ff kwijt.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:07 schreef tbusquet het volgende:
de mazzel man, je was een aardige mod.. alleen soms wel erg miereneukerig..
sorry dat moest ik ff kwijt.
Ik probeerde juist wat losjes te doen.
Of bedoel je dat ik me stoorde aan je ondertitel? Dat was gewoon m'n mening, en een vraag als user, of je 'm weg wilde halen...
Veel plezier in elk geval. Dit jaar sla ik over, en ik weet dondersgoed was ik ga missen
Siditamentis astuentis pactum.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
ismiereneukerig
Fijne vakantie enne we zien je wel weer tegug en dan niet als vakantie mod maar als een permanente mod ..
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
1. Euhm wil jij ajb je icoon veranderen, je bent Femme niet, hebt geen copyrights gekocht voor die foto en het is nogal verwarrend.Op vrijdag 10 augustus 2001 21:38 schreef UrgoanElsa het volgende:
Mod = modenator ?![]()
Aha, hele prettige vakantie!
Joost man, goede vakantie, maar dat had ik je gisteren (toen ik aan het strijken was zegmaar) al gewenst
Bericht hierboven
Eh Floris, net of Femme wel copyrights betaald heeft voor die foto!Op zaterdag 11 augustus 2001 11:30 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
1. Euhm wil jij ajb je icoon veranderen, je bent Femme niet, hebt geen copyrights gekocht voor die foto en het is nogal verwarrend.
En Wat is er verwarren er staat boven: Femme of UrgoanElsa of weet ik veel wat....
Verwijderd
Sneeuw! Skieen! Geen tentamens leren als de zon schijnt. Gelukkig regende het de afgelopen week lekker veel. Hopen dat het de volgende week ook gaat hozen. (of sneeuwen!
Betekent natuurlijk wel dat ik weer terug ben om te modden
Nog een kleine verassing voor Joost die hij niet kan lezen: ik ga waarschijnlijk komend seizoen een half jaar in Spanje wonen, dus dan kan JvS weer aan de bak.
Verwijderd
Prettige vakantie (beetje laat, maar ik had het toch al tegen je gezegd) en ik vond je een supergoeie vakantiemod
Verwijderd
Wel na de kabelmeeting hoop ik
Ik kan dit wel lezen. Ik zit nu in een een of andere hollandse kroeg in Playa las Americas.Op zaterdag 11 augustus 2001 21:00 schreef Jag het volgende:
Prettige vakantie, mijnes is helaas weer afgelopen
Betekent natuurlijk wel dat ik weer terug ben om te modden
Nog een kleine verassing voor Joost die hij niet kan lezen: ik ga waarschijnlijk komend seizoen een half jaar in Spanje wonen, dus dan kan JvS weer aan de bak.
Cewl dat je naar spanje gaat man! Mensen bedankt allemaal, maar blijkbaar zien jullie me dus ooit weer terug als mode
<font siye=1>Hoezo ik ben geen mod meer :P</font>
slotjuh dus
Dit topic is gesloten.
![]()