Het gaan om mijn scherm MSI MAG271CQP 2560x1440p. Na een tijdje (paar maanden) dit scherm te gebruiken is het me opgevallen dat de buitenkant van de kleur rood erg gepixelt is. Naast mijn MSI scherm heb ik een Dell scherm van 1080p. Als ik de spel of applicatie daartoe verschuif zie ik alles goed zonder dat ik de pixels te zien krijg. Ik weet bijna zeker dat dit probleem er eerst niet was. Ik weet niet hoe dit is gekomen of hoe ik het weg krijg. Dit probleem komt niet alleen voor op mijn bureaublad maar ook als ik ingame ben of gwn op internet aan het surfen ben.
Ik gebruik zelf een displayport voor de MSI beelscherm en een HDMI voor de Dell beeldscherm. Mijn videokaart is een GTX 980Ti. Ik heb al mijn drivers voor mijn videokaart geupdate, maar zie geen verschil.
Kunnen jullie mij met mijn pixel probleem helpen? Zo ja, ben ik jullie zeer dankbaar
Met vriendelijke groet,
D
Ik gebruik zelf een displayport voor de MSI beelscherm en een HDMI voor de Dell beeldscherm. Mijn videokaart is een GTX 980Ti. Ik heb al mijn drivers voor mijn videokaart geupdate, maar zie geen verschil.
Kunnen jullie mij met mijn pixel probleem helpen? Zo ja, ben ik jullie zeer dankbaar
Met vriendelijke groet,
D